Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Pondelok 23.12.2024
sk
Nadežda
, Naďa
cz
Vlasta
Anketa

Anketa dňa: Zvykneš písať recenzie na služby a produkty, ktoré si zakúpil?

Pre firmy je (mala by byť) spätná väzba zákazníkov veľmi dôležitá!


Väčšina Slovákov má vo zvyku po zlej zákazníckej skúsenosti zanadávať si v kruhu blízkych a vec ďalej neriešiť. Namiesto toho, aby konfrontovali firmu a dožadovali sa nápravy, radšej nachádzajú útechu v kruhu ľudí, ktorí s tým nič nespravia. Mali by sme byť ale náročnejší a dožadovať sa kvality.

Recenzie zanechané na webe môžu druhým zákazníkom ukázať, kde sa oplatí alebo neoplatí nakupovať. Pokiaľ má majiteľ firmy aspoň troška podnikateľského ducha, spätnú väzbu zákazníkov nebude ignorovať a skúsi sa poučiť. Nie je to len o sťažnostiach – pozitívna recenzia dokáže úžasne motivovať firmu aby naďalej robila to, čo robí a robila to dobre.

  1. Zvykneš písať recenzie na služby a produkty, ktoré si zakúpil?

    1. Veľmi často
    2. Občas
    3. Veľmi zriedkavo
    4. Vôbec nie
    99 hlas(y/ov)
    Share Your Result

Tagy:

Peter Strhan
Venujem sa predovšetkým témam ako internetová kultúra, súčasné trendy a memes. Blízko mám aj k hudbe, vede a histórii.
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.