Anketa

Anketa dňa: Zvykneš písať recenzie na služby a produkty, ktoré si zakúpil?

Pre firmy je (mala by byť) spätná väzba zákazníkov veľmi dôležitá!


Väčšina Slovákov má vo zvyku po zlej zákazníckej skúsenosti zanadávať si v kruhu blízkych a vec ďalej neriešiť. Namiesto toho, aby konfrontovali firmu a dožadovali sa nápravy, radšej nachádzajú útechu v kruhu ľudí, ktorí s tým nič nespravia. Mali by sme byť ale náročnejší a dožadovať sa kvality.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Recenzie zanechané na webe môžu druhým zákazníkom ukázať, kde sa oplatí alebo neoplatí nakupovať. Pokiaľ má majiteľ firmy aspoň troška podnikateľského ducha, spätnú väzbu zákazníkov nebude ignorovať a skúsi sa poučiť. Nie je to len o sťažnostiach – pozitívna recenzia dokáže úžasne motivovať firmu aby naďalej robila to, čo robí a robila to dobre.

  1. Zvykneš písať recenzie na služby a produkty, ktoré si zakúpil?

    1. Veľmi často
    2. Občas
    3. Veľmi zriedkavo
    4. Vôbec nie
    99 hlas(y/ov)
    Share Your Result

Tagy:
REKLAMA
Peter Strhan
Venujem sa predovšetkým témam ako internetová kultúra, súčasné trendy a memes. Blízko mám aj k hudbe, vede a histórii.
Najčítanejšie
Podobné