Reklamný slogan je jedným z faktorov, ktorý môže zákazníka prilákať alebo odradiť, no ak by skutočne vystihoval podstatu značky, väčšinou by to skončilo pri tej druhej možnosti. Prečo? Nuž, pre toto. Používateľ NotANameReally na Reddite položil otázku: Ako by vyzerali slogany známych značiek, ak by boli naozaj brutálne úprimné? A ľudia odpovedali. Napríklad aj takto.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

1. Whiskas – Sto príchutí, ktoré tvoja mačka nebude chcieť jesť.

Shutterstock

2. Internet Explorer – Najlepší prehliadač na stiahnutie Google Chromu.

Shutterstock

3. Ikea – Prídeš kvôli mäsovým guličkám, ostávaš, lebo nevieš nájsť cestu von.

Shutterstock

4. Ryanair – A čo iné budeš robiť? Pôjdeš peši?

Shutterstock

5. Facebook – Jednoduché stalkovanie ľudí už od roku 2004.

Shutterstock
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

6. Durex – Stotisíckrát lacnejšie ako živiť dieťa.

Shutterstock

7. Vifon – Máš dva dni pred výplatou, že?

Shutterstock

8. Starbucks – Zaplať luxusnú cenu za priemernú kávu, aby si si mohol vycapiť fotku na Instagram.

Shutterstock

9. WebMD – Určite je to rakovina. Vždy je to rakovina.

Shutterstock

10. YouTube – Miesto, kde celý svet pozerá dookola tie isté tri reklamy.

Shutterstock
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

11. DPD – Keď príde, bude tam. Koniec debaty.

Shutterstock

12. Wish – Dostaneš presne to, za čo si zaplatíš.

Shutterstock

13. Mountain Dew – Povedz zbohom svojim zubom.

Shutterstock

14. Apple – Ak to nekúpiš, všetci si budú myslieť, že si chudobný.

Shutterstock

15. KFC – McDonald’s aj Burger King mali zavreté.

Shutterstock

16. Reddit – Už nemusíš na záchode čítať obaly od osviežovačov vzduchu.

Shutterstock
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

17. Pepsi – Môže byť Pepsi?

Shutterstock

18. Imodium – Keď sa nevieš vyhrabať z vlastných sr*čiek.

Shutterstock

19. Lidl – Chcel si šunku, teraz máš vŕtačku.

Shutterstock

20. Nike – Aj tak to „proste neurobíš“.

Shutterstock

Zdroj: NotANameReally / Reddit 


Tagy:
REKLAMA
Michaela Molnárová
Písanie je pre mňa spôsob, ako sprostredkovať realitu ostatným. Venujem sa mu odmalička a profesionálne pôsobím na EMEFKE od roku 2017. Mojou špecializáciou sú ľudské príbehy a rozhovory so zaujímavými ľuďmi zo Slovenska.Už niekoľko rokov žijem v Južnej Kórei, preto moje články často obsahujú aj cestovateľské zážitky a pútavé detaily o živote v Ázii. Vo voľnom čase ma pravdepodobne nájdete, ako si doprajem niečo sladké, čo sa malo zjesť až zajtra.
Najčítanejšie
Podobné