Subway sa zapisuje do histórie food marketingu výzvou, že jednému – nazvime ho mampi*ista – zákazníkovi daruje doživotný prísun sendvičov Deli Heroes. Nie, nemusíš si dať tetovať ich logo. Ide o menej bolestivú obetu. Musíš si legálne zmeniť krstné meno na to ich.
Známy fastfoodový reťazec hľadá najoddanejšieho fanúšika, ktorému bude cťou zdieľať ich merch. V podmienkach zapojenia sa do súťaže nie je pohlavný či vekový limit, len si sa musel narodiť do roku 2005. Ak si už cvičíš nový podpis, zadrž! Druhou podmienkou je legálny pobyt v Spojených štátoch.
Pažraví Yankeeovia sa do súťaže môžu prihlásiť od 1. do 4. augusta. Stačí sa zaregistrovať na subwaynamechange.com. 7. augusta vyžrebujú jedno meno, ktoré mu zároveň zoberú. Reťazec pri zmene identity víťazovi preplatí všetky právne a spracovateľské poplatky súvisiace s touto formalitou.
„Subway vyberie jedného šťastného výhercu, ktorý získa bezplatné sendviče a ikonickú novú identitu.“
Víťaz musí prejsť previerkou a poskytnúť dôkaz o zmene mena do štyroch mesiacov od prevzatia ceny, ktorá je vo forme darčekových kariet Subway v hodnote 50 000 dolárov.
Netradičná súťaž prichádza len pár týždňov po tom, čo reťazec zaviedol automatické krájače na čerstvé lahôdkové mäso v 20 000 pobočkách. Investovali do nich viac ako 80 miliónov dolárov. Mäso tak krájajú na mieste a nie vopred v zákulisí. Do svojho portfólia pridali tiež štyri nové sendviče Grand Slam Ham, Garlic Roast Beef, Titan Turkey a The Beast s dvojnásobným množstvom tradičného syra.
V júli rozdali milión vylepšených sendvičov ako súčasť propagačnej kampane a testovania zavedených zmien v ingredienciách.
Podľa správy Business Insider z roku 2020 z kvanta reťazcov rýchleho občerstvenia má Subway vo svete najviac pobočiek. Z hľadiska tržieb však kraľuje McDonald’s. V roku 2022 vykázal 48,7 miliardy dolárov, zatiaľ čo Subway 9,2 miliardy.
Nie je to prvýkrát, čo tento reťazec poskytol doživotnú zásobu svojich produktov. V roku 2022 si superfanúšik dal na chrbát vytetovať logo Subway Series (30×30 cm) výmenou za bezplatné hamky na celý život. Zdá sa, že láska a oddanosť k tejto značke je u viacerých gurmánov veľmi intenzívna. Najmä keď sú v hre grátis sendviče.