Človek občas natrafí v obchodoch na veci, pri ktorých si povie: „Kto už len, došľaka, toto kupuje?“ Veľmi často táto otázka zaznieva, keď si Európan prezerá japonské eshopy. Web soranews24 upozorňuje na ďalší japonský produkt, ktorý určite zaujme.
Spoločnosť YOU+MORE sa špecializuje na výrobu originálnych a humorných predmetov do domácnosti. Väčšina produktov nesie motívy potravín alebo zvieratiek. YOU+MORE prinieslo novinku – vankúš v tvare vyprážaného kurčaťa (nuž, v podstate ide aj o jedlo aj o zvieratko). Cena je približne 25 eur.
Dôraz na detail
Vankúš znázorňuje konkrétne mäso pripravené japonskou technikou karaage. Karaage označuje marinované mäso, ktoré bolo zabalené v cestíčku a následne vypražené. Výrobca si dal záležať na naozaj presnom a realistickom vyhotovení a na mieste sú preto všetky detaily – vrátane jemných nedokonalostí či stôp po spálení.
Pôžitok aj pre uši
Keďže Japonci musia do všetkého zapojiť moderné technológie, aj dizajn karaage vankúšov počíta s ich prítomnosťou. Vankúš má na svojom boku vak, do ktorého sa umiestni tablet alebo iný prehrávač hudby. Následne by si si mal pre maximálny komfort pustiť nahrávku pražiaceho sa mäsa.
Japonci nie sú prví, kto prišiel s myšlienkou, že praskanie a syčanie mäska na panvici má relaxačné účinky. Americký reťazec KFC predstavil reklamnú kampaň vystavanú okolo tohto zvuku.
Výrobca zavesil na Youtube nahrávku určenú na použitie s jeho vankúšmi:
Hlavný chod – ty
Ako vidíme na fotografii, spolu s kuracím mäsom pózuje aj kúsok citrónu. Podľa japonských pravidiel stolovania sa karaage zvykne podávať s citrónom. Vďaka tomuto detailu sa Japonci môžu cítiť, akoby odpočívali na tanieri spolu so svojím obľúbeným jedlom.
Zdroj: soranews24.com