Aká je realita slovenskej šou Ruža pre nevestu? Dievčatá poriadne zbohatli a Tomáš vraj nie je vôbec bohatý, tvrdia účastníčky

Keď sa vypnú kamery, realita je často iná.


Televíznu šou Ruža pre nevestu môžeme na televíznych obrazovkách vidieť už nejaký ten piatok. Názory na účastníčky sú rôzne, rovnako ako aj realita, ktorá nastáva, keď sa vypnú kamery.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Boj žien prebieha tento rok o sympatického, doteraz neznámeho Štúrovčana Tomáša Tarra, ktorý sa medzitým stal populárnou osobnosťou na TikToku a prilákal si pozornosť divákov tým, ako sa mazná s mačkou alebo ochutnáva tortu.

Počas nakrúcania reality šou v Turecku sa o pozornosť Tomáša snažilo až 18 súťažiacich, ktoré si boli vedomé, že príbeh je pre ich finančnú budúcnosť kľúčový. Podľa zdrojov zo štábu sa zdalo, že Tarr mal pri výbere súťažiacich hlavné slovo a dramaturgia do toho nezasahovala, uvádza Plus 7 dní.

Ako to bolo naozaj?

Pri natáčaní šou sa zamilovala jedna z finalistiek do Tarra už predtým, ako ho vôbec videla, a svoj obdiv k nemu vyjadrila v metaforách. Po tom, čo sa kamery vypli, niektoré z adeptiek tvrdili, že Tomáš nebol ani charizmatický, ani bohatý, a že bol príliš zameraný na seba.

Určite si prečítaj:

Zrušenie sviatkov nepripraví Slovákov len o oddych, ale aj o peniaze. Niektorí prídu až o 300 eur

Zaplatená láska?

Tvorcovia televíznej šou vyberali súťažiace z rôznych televíznych programov, ako Farma, SuperStar či X-Factor, a tiež také, ktoré mali vplyvné postavenie na sociálnych sieťach a tisícky sledovateľov.

Okrem toho, niektoré súťažiace sa podrobili estetickým úpravám, ako operácia nosa, výplne tváre, silikóny alebo zväčšené pery, čo naznačuje, že estetické úpravy sa stávajú súčasťou normy.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Podľa informácií Plus 7 dní boli niektorým dievčatám ponúknuté honoráre vopred. Museli zotrvať v dusnej a nepríjemnej atmosfére, aby sa udržali na obrazovke čo najdlhšie. V niektorých prípadoch sa tieto honoráre pohybovali okolo sumy 8-tisíc eur, čo nemuselo byť pre niektoré účastníčky ani finančným stropom.


Tagy:
REKLAMA
Nikola Kulová
Šoubiznis je pre mňa ako druhý domov a rada prinášam obsah, ktorý čitateľov zaujme. Píšem PR články, kde fakty prepájam s príbehom, a najviac si užívam rozhovory s inšpiratívnymi osobnosťami. Mojím cieľom je sprostredkovať čitateľom príbehy, ktoré baví a zároveň obohacujú.
Najčítanejšie
Podobné