Vodka Czechoslovakia prišla so skutočne originálnou a vtipnou kampaňou, ktorá zábavným spôsobom využíva spoločnú česko-slovenskú históriu a jedinečný vzťah našich dvoch národov.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Pravidlá sú jednoduché – každý mesiac Vodka Czechoslovakia uverejní na svojom Facebooku názov drinku. Názvy sú čerpané zo sveta športu, kultúry, histórie a zemepisu Česka a Slovenska.

Ide o drink, ktorý zatiaľ neexistuje, ale fanúšikovia na Facebooku majú príležitosť to zmeniť. Do komentárov môžu pridávať ingrediencie, ktoré by sa k danému názvu hodili a vytvorili by parádne pitie. Navyše, hlasovaním sa zapájajú do súťaže o atraktívne ceny.

Pri výbere ingrediencií neexistujú takmer žiadne hranice a v hre sú aj poriadne nechutnosti. Len to nesmie byť niečo, čo konzumenta na mieste zabije. Najšialenejšie nápady sú vybrané do videa, kde sa o ich realizáciu postará profesionálny barman Ben, a roly pokusného králika sa zhostí obľúbený youtuber a moderátor Draho.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU
CZECHOSLOVAKIA VODKA

Doteraz sme si predstavili trojicu originálnych námetov pre drink: Koniec Discopříbehu, Noc na Karlštejne, Vysokotatranská turistika. Keď je reč o spojení Čechov a Slovákov, nesmieme zabúdať na železnice, ktoré predstavujú dôležité tepny, udržiavajúce náš jedinečný vzťah. Tento drink nesie názov Cesta vlakom Bratislava-Praha.

Cestovanie vlakom je rozšírené v oboch našich krajinách a výlet do hlavného mesta suseda je vždy skvelým nápadom. Či je cieľom návšteva rodiny a priateľov alebo objavovanie pamiatok, Praha láka Slovákov rovnako ako Bratislava Čechov. Čo ale robiť, keď ti počas dlhej jazdy vysmädne? Odpoveď nájdeš vo videu!

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Tento obsah vznikol v spolupráci s KARLOFF s.r.o.


Tagy:
REKLAMA
Peter Strhan
Venujem sa predovšetkým témam ako internetová kultúra, súčasné trendy a memes. Blízko mám aj k hudbe, vede a histórii.
Najčítanejšie
Podobné