Vodka Czechoslovakia prišla so skutočne originálnou a vtipnou kampaňou, ktorá zábavným spôsobom využíva spoločnú česko-slovenskú históriu a jedinečný vzťah našich dvoch národov.
Pravidlá sú jednoduché – každý mesiac Vodka Czechoslovakia uverejní na svojom Facebooku názov drinku. Názvy sú čerpané zo sveta športu, kultúry, histórie a zemepisu Česka a Slovenska.
Ide o drink, ktorý zatiaľ neexistuje, ale fanúšikovia na Facebooku majú príležitosť to zmeniť. Do komentárov môžu pridávať ingrediencie, ktoré by sa k danému názvu hodili a vytvorili by parádne pitie. Navyše, hlasovaním sa zapájajú do súťaže o atraktívne ceny.
Pri výbere ingrediencií neexistujú takmer žiadne hranice a v hre sú aj poriadne nechutnosti. Len to nesmie byť niečo, čo konzumenta na mieste zabije. Najšialenejšie nápady sú vybrané do videa, kde sa o ich realizáciu postará profesionálny barman Ben, a roly pokusného králika sa zhostí obľúbený youtuber a moderátor Draho.
Doteraz sme si predstavili trojicu originálnych námetov pre drink: Koniec Discopříbehu, Noc na Karlštejne, Vysokotatranská turistika. Keď je reč o spojení Čechov a Slovákov, nesmieme zabúdať na železnice, ktoré predstavujú dôležité tepny, udržiavajúce náš jedinečný vzťah. Tento drink nesie názov Cesta vlakom Bratislava-Praha.
Cestovanie vlakom je rozšírené v oboch našich krajinách a výlet do hlavného mesta suseda je vždy skvelým nápadom. Či je cieľom návšteva rodiny a priateľov alebo objavovanie pamiatok, Praha láka Slovákov rovnako ako Bratislava Čechov. Čo ale robiť, keď ti počas dlhej jazdy vysmädne? Odpoveď nájdeš vo videu!
Tento obsah vznikol v spolupráci s KARLOFF s.r.o.