Ambiciózny projekt Markízy je definitívne mŕtvy. Populárna šou sa na jej obrazovky nevráti

Zo smelých plánov napokon nič nebude.


Televízia Markíza dlho plánovala priniesť na obrazovky populárnu reality šou, ktorá bola slovenským divákom veľmi dobre známa. Informáciu o tom priniesol aj portál MediaBoom, ktorý zároveň dodal, že zo smelých plánov napokon nič nebude. Pravda, nejde o veľké prekvapenie. Televízie totiž každý rok zvažujú realizáciu viacerých formátov a námetov, pričom veľa z nich nikdy neuvidíme.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Markíza napríklad podobným štýlom zrušila aj slovenskú verziu reality šou Cash or Trash. Tá sa vysiela napríklad aj v susednom Česku pod názvom Poklady z půdy. Televízia Markíza mala s šou očividne smelé plány, keďže rozbehla aj prihlasovanie, ale napokon projekt stopla. Dôvodom malo byť to, že nenašla dostatok vhodných uchádzačov.

ruža pre nevestu režních ružičky

Určite si prečítaj:

Ruža pre nevestu Česko: Vieme, kto zabojuje o lásku jednovaječných dvojčiat. Nájdeš medzi nimi mäsiarku, ale aj včelárku

Smelé plány ostali nenaplnené

V týchto dňoch sa ukázalo, že Markíza mala záujem o známu zoznamku Farmár hľadá ženu. Tú vysielala televízia JOJ, avšak po tom, čo si premiéru odbila jej štvrtá séria, práva zakúpila Markíza. Farmár hľadá ženu je slovenskou verziou formátu Farmer Wants a Wife a na Slovensku sa medzi divákmi tešil veľkej popularite.

V roku 2018 teda práva pristáli v Markíze, pričom televízia začiatok prác aj oficiálne oznámila. Relácia mala niesť názov Láska na vidieku. Rozhodne ale nemalo ísť len o obyčajnú kopírku jojkárskej verzie. Markíza totiž plánovala mierne odlišnú koncepciu a poňatie. Celkovo sa dá povedať, že malo ísť o menej kontroverznú reláciu. Televízia predstavila dokonca aj logo a rozbehla aj hľadanie vhodných adeptov. Jej aktivita sa dá pochopiť, keďže zoznamovacie relácie v tom čase zaznamenávali vysoké čísla sledovanosti. Napokon, toto nebol jediný projekt podobného typu, ktorý Markíza chystala. Spojila sily s českou televíziou Nova a plánovala veľkú česko-slovenskú zoznamku v štýle Nevesty pre milionára.

Napokon sa nepodarilo zrealizovať ani jeden z týchto projektov a televízie dali radšej prednosť výrobe samostatných verzií šou Ruža pre nevestu a Bachelor Česko. No a čo sa týka novej verzie Farmára, Markíza už práva nedrží. S určitosťou teda môžeme povedať, že projekt je definitívne pochovaný. Práva napokon opäť získala televízia JOJ, čo potvrdil aj obchodný riaditeľ Martin Heržo.

Na streamovacej platforme JOJ Play tak diváci nájdu dostupné prvé štyri série relácie. Hoci práva má opäť Jojka, neznamená to automaticky, že sa môžeš tešiť na novú sériu. Televízia už ohlásila, že aspoň v dohľadnej dobe sa nové epizódy nakrúcať nechystá.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Priaznivci zoznamiek však neprídu skrátka. JOJ totiž dala prednosť inej známej a podobnej relácii, a síce Mama, ožeň ma. Tá sa nových epizód dočká po dlhých dvanástich rokoch. Nakrúcanie prebehlo v týchto mesiacoch, pričom na obrazovkách by sme novú sériu mali vidieť niekedy v roku 2026.

Farmár hľadá ženu, reality šou, TV a Media, Markíza, televízia, zoznamka
TV JOJ

Tagy:
REKLAMA
Dušan Šutarík
Vyštudoval som Vysokú školu múzických umení v Bratislave a venujem sa prevažne filmovým a seriálovým témam. Informujem o novinkách v slovenských kinách aj na streamovacích platformách a prinášam zaujímavosti zo sveta filmov a seriálov.Občas píšem aj o aktualitách, technológiách alebo virálnych správach. Vo voľnom čase sa venujem písaniu poézie. Ak máte nápad na článok alebo tip, napíšte mi na dusan.sutarik@gmail.com
Najčítanejšie
Podobné