Anketa

Anketa dňa: Vyskytuje sa v slovenských reklamách príliš veľa sexizmu?

Anticena Sexistický kix zverejnila víťazov ankety.


Dnes boli zverejnené výsledky ankety Sexistický kix. Už po šiesty rok Aliancia žien umožnila verejnosti v hlasovaní vybrať, ktorá z nominovaných reklám obsahuje najviac sexistického obsahu. Medzi nominovanými sa tento rok objavili predovšetkým motívy, ktoré stavali ženy na úroveň objektov, alebo zbytočne sexualizovali nesúvisiaci produkt.

Zo 115 príspevkov boli vybraní dvaja víťazi nelichotivej ceny – vinárstvo Durgala&Budinský získalo cenu poroty, v hlasovaní verejnosti sa víťazom stala spoločnosť TokajTravel.sk. Reakcie ľudí na nominované príspevky sú rôzne – niektorí ich vnímajú ako problematické, iní ich zasa berú čisto len ako nevinné vtipy. Predstavuje sexizmus v reklamách problém?

  1. Vyskytuje sa v slovenských reklamách príliš veľa sexizmu?

    1. áno, je to veľmi zlé
    2. nie je to ideálne, ale ani katastrofa
    3. nevnímam tento problém
    120 hlas(y/ov)
    Share Your Result

Tagy:

Peter Strhan
Venujem sa predovšetkým témam ako internetová kultúra, súčasné trendy a memes. Blízko mám aj k hudbe, vede a histórii.
Najčítanejšie
Podobné