Anketa

Anketa dňa: Zvykneš písať recenzie na služby a produkty, ktoré si zakúpil?

Pre firmy je (mala by byť) spätná väzba zákazníkov veľmi dôležitá!


Väčšina Slovákov má vo zvyku po zlej zákazníckej skúsenosti zanadávať si v kruhu blízkych a vec ďalej neriešiť. Namiesto toho, aby konfrontovali firmu a dožadovali sa nápravy, radšej nachádzajú útechu v kruhu ľudí, ktorí s tým nič nespravia. Mali by sme byť ale náročnejší a dožadovať sa kvality.

Recenzie zanechané na webe môžu druhým zákazníkom ukázať, kde sa oplatí alebo neoplatí nakupovať. Pokiaľ má majiteľ firmy aspoň troška podnikateľského ducha, spätnú väzbu zákazníkov nebude ignorovať a skúsi sa poučiť. Nie je to len o sťažnostiach – pozitívna recenzia dokáže úžasne motivovať firmu aby naďalej robila to, čo robí a robila to dobre.

  1. Zvykneš písať recenzie na služby a produkty, ktoré si zakúpil?

    1. Veľmi často
    2. Občas
    3. Veľmi zriedkavo
    4. Vôbec nie
    99 hlas(y/ov)
    Share Your Result

Tagy:

Peter Strhan
Venujem sa predovšetkým témam ako internetová kultúra, súčasné trendy a memes. Blízko mám aj k hudbe, vede a histórii.
Najčítanejšie
Podobné