Utorok 17.5.2022
sk
Gizela
cz
Aneta
, Anetta
Anketa

Anketa dňa: Zvykneš písať recenzie na služby a produkty, ktoré si zakúpil?

Pre firmy je (mala by byť) spätná väzba zákazníkov veľmi dôležitá!


Väčšina Slovákov má vo zvyku po zlej zákazníckej skúsenosti zanadávať si v kruhu blízkych a vec ďalej neriešiť. Namiesto toho, aby konfrontovali firmu a dožadovali sa nápravy, radšej nachádzajú útechu v kruhu ľudí, ktorí s tým nič nespravia. Mali by sme byť ale náročnejší a dožadovať sa kvality.

Recenzie zanechané na webe môžu druhým zákazníkom ukázať, kde sa oplatí alebo neoplatí nakupovať. Pokiaľ má majiteľ firmy aspoň troška podnikateľského ducha, spätnú väzbu zákazníkov nebude ignorovať a skúsi sa poučiť. Nie je to len o sťažnostiach – pozitívna recenzia dokáže úžasne motivovať firmu aby naďalej robila to, čo robí a robila to dobre.

  1. Zvykneš písať recenzie na služby a produkty, ktoré si zakúpil?

    1. Veľmi často
    2. Občas
    3. Veľmi zriedkavo
    4. Vôbec nie
    97 hlas(y/ov)
    Share Your Result

Tagy:

Ako hodnotíš tento článok?

strhi

Pridaj svoj komentár

Komentáre 0

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
Hľadať
TOP
Anketa dňa
Trending
Práve sa deje
Mám záujem o spoluprácu

    *dané pole je potrebné vyplniť

    Tip na článok

      Formáty: .jpg, .png
      Veľkosť max 15mb
      V prípade väčšej prílohy pripojte do tela správy link na wetransfer
      *dané pole je potrebné vyplniť

      Nahlásiť chybu na stránke

        Formáty: .jpg, .png
        Veľkosť max 5mb
        *dané pole je potrebné vyplniť