Zdroj: ©Shutterstock

Bezhraničná ľudská hlúposť. Čašníci spomínajú na bizarné požiadavky svojich zákazníkov

S niektorými zákazníkmi je to naozaj náročné.

9. Raz dávno sa mi zákazníčka prišla sťažovať, že som jej namiesto mocha naúčtovala horúcu čokoládu. Objednala si mocha bez espresa, pričom jediný rozdiel medzi mocha a horúcou čokoládou je práve shot espresa. Vysvetlila som jej to, no nebola spokojná, až dokiaľ som jej to nenaúčtovala ako klasickú mocha kávu… ktorá bola drahšia.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

10. „Čo je vo sendviči so syrom, vajíčkom a slaninou?“ Pani, práve ste si sama odpovedala.

11. Keď som v minulosti pracovala v supermarkete, prišla za mnou žena s tým, že chce vrátiť steak. Vraj je príliš tuhý. Ak si kladiete otázku, či naozaj prišla vrátiť mäso, ktoré pokazila svojou neschopnosťou správne ho pripraviť, tak áno. Odpoveď je áno.

Čašníci spomínajú na bizarné požiadavky svojich zákazníkov
Shutterstock

12. Vybavovala som objednávku cez drive-thru. Trvalo mi asi päť sekúnd, kým som odpovedala na jej počiatočný pozdrav, a ona už začala vrieskať: „Haló?! Bude sa mi tu niekto aj venovať?!“ Po hlbokom nádychu a výdychu som sa jej spýtala, čo si chce objednať, a jej odpoveď bola: „Dajte mi minútku.“

13. Nedávno sa ma zákazníčka spýtala, aký je rozdiel medzi zelenými a žltými banánmi. Povedala som jej, že tie žlté sú zrelšie. Povedala, že si teda vezme tie zelené a počká, kým dozrejú…

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

14. „Tá baba, čo robí na drive-thru, je totálne tupá! Odkážte jej láskavo, nech sa vráti naspäť do školy, aby sa naučila, ako správne zapísať objednávku!“ vrešťala ako zmyslov zbavená na nášho manažéra. Pokojným hlasom jej oznámil, že to dievča ešte stále študuje na strednej škole a pokiaľ sa plánuje aj naďalej takto správať, tak ju tu ona ani nikto iný neobslúži. Jej výraz tváre bol na nezaplatenie.

Čašníci spomínajú na bizarné požiadavky svojich zákazníkov
Shutterstock

15. „Na obrazovke sa píše, že mám priložiť kartu. Čo mám robiť?“ Pane, skúste priložiť kartu.

16. Položil som pred ňu šalát, ktorý si objednala, a ona sa na mňa znechutene osopila: „To čo je?! V jedálnom lístku sa nepísalo, že v ňom budú šalátové listy!“ Po prvé, fakt by ma zaujímalo, čo očakávala ako základ šalátu, ak nie šalátové listy. Po druhé, v jedálnom lístku sú obrázky.

Odporúčame prečítať:

Tesco muselo z pultov stiahnuť potravinu, ktorú Slováci milujú. Ak ju máš doma, v žiadnom prípade ju nejedz


Tagy:
REKLAMA
Michaela Molnárová
Písanie je pre mňa spôsob, ako sprostredkovať realitu ostatným. Venujem sa mu odmalička a profesionálne pôsobím na EMEFKE od roku 2017. Mojou špecializáciou sú ľudské príbehy a rozhovory so zaujímavými ľuďmi zo Slovenska.Už niekoľko rokov žijem v Južnej Kórei, preto moje články často obsahujú aj cestovateľské zážitky a pútavé detaily o živote v Ázii. Vo voľnom čase ma pravdepodobne nájdete, ako si doprajem niečo sladké, čo sa malo zjesť až zajtra.
Najčítanejšie
Podobné