9. Raz dávno sa mi zákazníčka prišla sťažovať, že som jej namiesto mocha naúčtovala horúcu čokoládu. Objednala si mocha bez espresa, pričom jediný rozdiel medzi mocha a horúcou čokoládou je práve shot espresa. Vysvetlila som jej to, no nebola spokojná, až dokiaľ som jej to nenaúčtovala ako klasickú mocha kávu… ktorá bola drahšia.
10. „Čo je vo sendviči so syrom, vajíčkom a slaninou?“ Pani, práve ste si sama odpovedala.
11. Keď som v minulosti pracovala v supermarkete, prišla za mnou žena s tým, že chce vrátiť steak. Vraj je príliš tuhý. Ak si kladiete otázku, či naozaj prišla vrátiť mäso, ktoré pokazila svojou neschopnosťou správne ho pripraviť, tak áno. Odpoveď je áno.

12. Vybavovala som objednávku cez drive-thru. Trvalo mi asi päť sekúnd, kým som odpovedala na jej počiatočný pozdrav, a ona už začala vrieskať: „Haló?! Bude sa mi tu niekto aj venovať?!“ Po hlbokom nádychu a výdychu som sa jej spýtala, čo si chce objednať, a jej odpoveď bola: „Dajte mi minútku.“
13. Nedávno sa ma zákazníčka spýtala, aký je rozdiel medzi zelenými a žltými banánmi. Povedala som jej, že tie žlté sú zrelšie. Povedala, že si teda vezme tie zelené a počká, kým dozrejú…
14. „Tá baba, čo robí na drive-thru, je totálne tupá! Odkážte jej láskavo, nech sa vráti naspäť do školy, aby sa naučila, ako správne zapísať objednávku!“ vrešťala ako zmyslov zbavená na nášho manažéra. Pokojným hlasom jej oznámil, že to dievča ešte stále študuje na strednej škole a pokiaľ sa plánuje aj naďalej takto správať, tak ju tu ona ani nikto iný neobslúži. Jej výraz tváre bol na nezaplatenie.

15. „Na obrazovke sa píše, že mám priložiť kartu. Čo mám robiť?“ Pane, skúste priložiť kartu.
16. Položil som pred ňu šalát, ktorý si objednala, a ona sa na mňa znechutene osopila: „To čo je?! V jedálnom lístku sa nepísalo, že v ňom budú šalátové listy!“ Po prvé, fakt by ma zaujímalo, čo očakávala ako základ šalátu, ak nie šalátové listy. Po druhé, v jedálnom lístku sú obrázky.