Televízia JOJ pre divákov chystá novú reality šou. Ponesie názov Behind the Fame a dostaneme v nej zaujímavý pohľad na život celebrít. V novej relácii sa (okrem iného) dozvieš to, ako vyzerá život známych tvárí z internetu mimo kamier aj sociálnych sietí.
Okrem členov slovenského šoubiznisu tak v šou zažiaria aj rôzni influenceri. JOJ už zároveň prezradila, že sa diváci môžu tešiť aj na populárnu influencerku Bianku Rumanovú. Tá je však len jednou z osobností, ktoré sa v jednotlivých epizódach objavia.
Televízia ďalej potvrdila, že pred kamerami sa predstaví aj influencerka Cynthia Tóthová, bývalá partnerka rapera Separa a tiež obľúbený zabávač a moderátor rádia Európa 2 Samuel Miškov, známy pod prezývkou Samozvaný.
Náhľad za oponu šoubiznisu
„Som veľmi zvedavá, ako to všetko vo finále vypáli,“ vyjadrila sa Bianka Rumanová. „Pevne verím, že sa to bude páčiť ľuďom, lebo na televízne obrazovky prinášame nový koncept šou,“ dodala.
Podľa Cynthie ide o veľmi atraktívny formát, ktorý zatiaľ v Európe nie je úplne udomácnený. „Zároveň je to druh šou, ktorý ešte nie je v Európe a ak to bude pre divákov zaujímavé, možno sa nami inšpiruje aj zahraničie,“ povedala.
Samozvaný dodal, že preňho je celé šou zatiaľ veľkým otáznikom. „Ja môžem len dodať, že za mňa je táto šou jeden veľký otáznik, pretože my sami nevieme, čo s nami produkcia zamýšľa a nevieme dopredu predpovedať, čo sa stane. Mňa to však v tomto prípade veľmi baví,“ vyznal sa zo svojich pocitov.

Súčasťou šou budú aj exkluzívne zábavné eventy a veľkolepé párty, ktoré hlavní protagonisti navštívia. Sem patria jednak elegantné večierky, ale aj extravagantné tajné párty, na ktoré môžu vstúpiť len vybraní hostia. Samotné nakrúcanie vyvrcholí v septembri, kedy sa uskutoční najväčšia párty slovenského šoubiznisu, pripomínajúca Met Gala. Ako producent sa na šou podieľa Juraj Illeš.
Celou reality šou sa JOJ očividne snaží osloviť hlavne mladšiu generáciu, jednak zameraním sa na celebrity zo sociálnych sietí, ale aj interaktívnym a autentickým obsahom. Do samotného diania reality šou sa diváci môžu zapájať práve cez sociálne siete. Celá relácia tým získava na živosti a dynamike a presahuje obvyklú pasívnosť televízii.