Biedronka konečne prelomila mlčanie. Prezradila presný dátum, kedy otvorí slovenské predajne

Konečne je známy dátum, kedy Biedronka otvorí svoje brány.


Poľský maloobchodný gigant Biedronka oznámil významný krok vo svojej expanzii – vstup na slovenský trh. Prvé predajne otvoria svoje brány slovenským zákazníkom už 5. marca 2025. Túto informáciu poskytol Maciej Lukowski, ktorý je zodpovedný za expanziu spoločnosti na Slovensko, počas tlačovej konferencie v Krakove. Informovala o tom agentúra TASR.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Spoločnosť má ambiciózne plány pokryť rôzne typy lokalít – od veľkých miest až po vidiecke oblasti, pričom prvá novootvorená predajňa bude v Miloslavove. „Najprv sa snažíme budovať obchody v malých a stredných mestách, Bratislava je náš ďalší krok,“ vysvetlil Lukowski.

Ponuka a spolupráca so slovenskými dodávateľmi

V predajniach Biedronka nájdu zákazníci širokú ponuku 3 400 položiek. Významnou súčasťou stratégie je spolupráca so slovenskými dodávateľmi – polovica čerstvých potravín bude pochádzať práve od nich.

Shutterstock

Dlhodobým cieľom je dosiahnuť 40 % podiel slovenských produktov v celkovom sortimente. Medzi kľúčových slovenských partnerov budú patriť spoločnosti ako Rajo či Agro Tami. Reťazec predstaví aj vlastnú značku „Z našej zeme“, ktorú vyvíja slovenský tím.

Expanzia sa bude sústrediť najprv na región okolo distribučného centra vo Voderadoch. „Zatiaľ nevieme konečný počet obchodov, rozhodnú slovenskí zákazníci,“ uviedol Lukowski. Čo sa týka cenovej politiky, Lukowski priznáva, že priame porovnanie s poľskými cenami nie je možné kvôli odlišným podmienkam na trhu. „Nikto nám nevykompenzuje rozdielne výšky daní,“ dodal, ale zdôraznil zámer odlíšiť sa od konkurencie atraktívnymi cenami a zľavami.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Biedronka, patriaca pod portugalskú skupinu Jeronimo Martins, je v Poľsku významným hráčom s 30 % podielom na trhu a tržbami 23,57 miliardy eur. S viac ako 81 000 zamestnancami zastáva pozíciu najväčšieho zamestnávateľa v Poľsku.

Mohlo by ťa zaujímať:

Biedronka ukázala prvé 3 produkty, ktoré si pripravila pre Slovákov. Opäť všetkých prekvapila


Tagy:
REKLAMA
Henrieta Balázsová
Som spravodajská redaktorka EMEFKA a venujem sa aktuálnemu dianiu, spoločenským témam aj virálnym príbehom. Milujem dobrú kávu, knihy a svoje dve mačky.Okrem spravodajstva sa venujem aj umeleckým textom a fascinujú ma emócie, medziľudské vzťahy a veci, ktoré sa nedajú vygoogliť. Písanie pre mňa znamená spôsob, ako dávať svetu zmysel a sprostredkovať čitateľom obsah, ktorý ich zaujme a inšpiruje.
Najčítanejšie
Podobné