Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Štvrtok 9.1.2025
sk
Alexej
, Alex, Alexia
cz
Vladan, Valtr

Biedronka ukázala prvé 3 produkty, ktoré si pripravila pre Slovákov. Opäť všetkých prekvapila

Poľský reťazec Biedronka predstavil prvé tri slovenské produkty pod vlastnými značkami.


Poľský maloobchodný gigant Biedronka začína intenzívnu marketingovú kampaň na Slovensku. Napriek tomu, že svoje prvé predajne nestihol otvoriť pred sviatkami, reťazec aktívne komunikuje svoje plány a najnovšie predstavil prvé produkty určené pre slovenských zákazníkov. Upozornil na to portál TV Noviny.

Slovenské výrobky ako priorita

Reťazec predstavil na svojom webe prvú várku produktov, ktoré plánuje ponúkať na slovenskom trhu. Ide o tri slovenské výrobky – jogurty, tresku a syr.

biedronka.sk

Všetky produkty nesú jednotný slogan „Za nízke ceny. Už čoskoro.“ Týmto krokom Biedronka jasne naznačuje svoju stratégiu kombinovať nízke ceny s podporou domácich výrobcov.

biedronka.sk

Zaujímavým aspektom je, že všetky tri predstavené výrobky nesú úplne nové, slovenským spotrebiteľom zatiaľ neznáme značky. Reťazec tak namiesto etablovaných producentov stavil na nové privátne značky, ktoré budú zrejme exkluzívne dostupné len v predajniach Biedronka.

Tento krok naznačuje, že poľský reťazec má v pláne vybudovať na slovenskom trhu vlastné portfólio značiek, podobne ako to urobil v domácom Poľsku.

biedronka.sk

Expanzia začína v menších mestách

Zaujímavosťou je, že reťazec sa rozhodol začať svoju expanziu v menších mestách. Prvé predajne sa objavia v Leviciach, Nových Zámkoch, Považskej Bystrici, Senici a vo Zvolene. Analytik obchodu Ľubomír Drahovský k tomu poznamenáva: „V súčasnosti sa zameriavajú na lokality s nižšou konkurenciou, no postupne môžeme očakávať ich vstup aj do väčších miest.“

Na príchod nového hráča už reaguje aj existujúca konkurencia. Kaufland spustil reklamnú kampaň s dôrazom na „nízke ceny dostupné už teraz“, čím priamo reaguje na komunikáciu Biedronky. Podľa vyjadrenia hovorkyne Kauflandu Lucie Vargovej ide o „pokračovanie dlhodobej komunikácie nízkych cien.“

Odborníci predpokladajú, že najväčšiu konkurenciu bude Biedronka predstavovať pre COOP Jednotu, no postupne sa postaví aj proti väčším hráčom ako Lidl, Kaufland či Tesco.

Mohlo by ťa zaujímať:

Biedronka opäť prekvapuje. S ďalšou predajňou mieri do malej slovenskej obce


Tagy:

Henrieta Balázsová
Žijem s novinárskym perom v ruke a nebojím sa ponoriť do rôznorodých tém. Od aktuálneho diania cez záhadné kriminálne prípady až po fascinujúce zákutia ľudskej psychiky - všetko je pre mňa inšpiráciou.
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.