Okrem Popolušky a Sám doma je azda najviac spätá s Vianocami rozprávka Grinch. Ten už momentálne valcuje vo vynovenej verzii kiná aj u nás. Tvorcovia o novej rozprávke dali vedieť tým najlepším spôsobom.
V uliciach miest, ako napríklad New York a Los Angeles sa objavili jednoduché reklamy, ktoré boli postavené na trefných textoch. Všetky bilbordy sú presne také, aký je aj Grinch. Sarkastické a nepríjemné.
Na zelených bilbordoch je vyobrazený hlavný hrdina a nejaká jeho citácia. Napríklad v metre bola reklama s nápisom „som si istý, že chytíš ďalší“ prípadne s nápisom „dávam do vašich smoothie glutén“.
Každý, kto tieto bilbordy videl v uliciach, sa viac nedokázal tváriť tak ako Grinch, teda nahnevane. Aj napriek tomu, že tieto reklamy boli možno zbytočné, keďže film má v kinách obrovský úspech, ich cieľom bolo zaujať mileniálov, čo sa aj podarilo.
Podľa Hollywood Reporter bolo 18% návštevníkoch úvodného premietania vo veku 18 až 24 rokov. Niet sa čomu čudovať, takéto bilbordy by určite zapôsobili aj na nás. Určite by sme ich radšej vymenili za tie, ktoré nás ešte stále strašia ako pozostatok komunálnych volieb.
Drzí. Hluční. Nahnevaní. New Yorčania sú môj typ ľudí.
Nesťahujte sa do Los Angeles, je to tu plné.
Dávam glutén do vašich smoothie.
Tento sa naozaj vydaril
Dúfam, že pokazím vaše fotky.
Ďalší remake? Dúfam, že si hrdý Hollywood.
Pokračujte v trúbení. To všetko urýchli.
Je tu s tebou iba kvôli popcornu.
Milujem, keď sa to svetlo zmení na zelené a nikto sa nehýbe.
Som si istý, že chytíš ďalší.
Samozrejme, že sa staneš hercom
Milujem sledovať turistov, ako sa snažia privolať taxík
Pokračuj vo vyberaní svojho nosa… nakoniec ten šušeň dostaneš.
New Yorčania ma totálne dostali.
Naozaj, ďalší slnečný deň?
Dúfam, že nezmeškáš konkurz.
Nájom je tu tak lacný.
Videl som už aj veternejšie mestá.
Pozri si upútavku na najnovšieho Grincha a rozhodne mu už ani ty neodoláš
Titulná fotka: Universal Studios