Nedávno sme ťa informovali, že známa sieť predajní elektroniky a nábytku končí. Ako sa ukázalo, zo strany predajcu OKAY to bol iba podvod a zavádzanie zákazníkov, informuje portál Živé.sk. Údajne malo ísť iba o reklamnú kampaň, ktorou sa snažil obchod pritiahnuť spotrebiteľov.
Koncom júna sa na internetovej stránke spoločnosti OKAY objavil odkaz, v ktorom stálo, že predajca od 4. júla zatvorí všetky svoje predajne. Kampaň bola postavená na tom, že spoločnosť musí vyprázdniť sklady, preto ponúka tovar za „likvidačné“ ceny, teda za výrazne nižšie ceny ako bežne.
„Zatvárame – Všetko musí preč! 4. júla o 20:00 zatvárame predajne Okay. Využi jedinečnú príležitosť a nakúp vybraný tovar za likvidačné ceny na e-shope aj predajniach,“ stálo v odkaze na webe.
Ako sa však ukázalo, išlo iba o marketingový ťah. Nielenže obchod neponúkal takmer žiadne reálne zľavy, ale dokonca prevádzky, ktoré mali byť čoskoro zrušené, fungujú naďalej aj dnes, štyri dni po plánovanom zatváraní. Predajne boli zatvorené, avšak iba na jeden deň, aj to kvôli štátnemu sviatku (5. júla). Teraz sú však všetky plne otvorené.
Zákazníci sú naštvaní a svoje názory na toto konanie neschovávajú. Na sociálnych sieťach sa objavilo plno komentárov, ktoré poukazujú na neetické správanie a manipuláciu zo strany obchodu. Podobné podvody na zákazníkov sieť spravila aj v minulosti, keď mala zatvárať niektoré z predajní a nakoniec fungovali aj naďalej.