Nebudeme si klamať, slovenské gastro je na tom značne biedne. Máme dobré reštaurácie, to nie že nie, ale na každú takú pripadá minimálne desať iných, čo servírujú hnoj a ešte majú toľko chochmesu presviedčať zákazníka, že si za to vlastne môže sám. Lebo čo by chcel za takú cenu? Michelinský zážitok?!
Týmto reštauráciám očividne uniká fakt, že zákazník má na cenotvorbu asi taký vplyv ako zelerové listy na klimatickú zmenu, a keď za nimi nastavenú sumu nie sú schopní podávať jedlo na konzumovateľnej úrovni, mali by to radšej zabaliť. Ale o tom potom. Dnes ti ukážeme knižný príklad toho, ako sa to nerobí. Na pobavenie dobré, ale keby si takýto šmak dostal po hodine čakania na donášku, asi sa rovno rozplačeš.
Na facebookovej stránke Nekŕmte nás odpadom sa nedávno objavila chuťovka od jednej bratislavskej pizzerie, pri ktorej si človek reálne položí otázku, či nejde o žart. „Ahojte. Pre pobavenie, takéto pizza štangle so šunkou nám doniesli z pizzerie. Pre kreatívnych ľudí. Vtip dobrý, peňaženku zabolelo,“ píše anonymný používateľ a prikladá fotku tejto parády, ktorú by Gordon Ramsay bez zaváhania šmaril o stenu.
Žalostné pizza štangle, ktoré asi putovali rovno do koša
Štyri smutne vyzerajúce štangle a na nich šesť plátkov šunky. Nerozložených, len tak na kope, veď urob si sám. To je gastro peklo na slovenský spôsob alebo názorná ukážka toho, ako odplašiť zákazníka tak, že sa ti bude so stopercentnou garanciou naveky oblúkom vyhýbať. Príspevok sa stal okamžitým virálom s tisíckami reakcií a okrem súcitných komentárov čoskoro začali pribúdať také, ktoré jasne spochybňovali autenticitu príspevku.
Od Vás: Ahojte, pre pobavenie, Italiana Pizza Bratislava nám dodala “ Pizza stangle so šunkou”. Pre kreatívnych ľudí. Vtip dobrý, peňaženku zabolelo.
Posted by Nekŕmte nás odpadom on Wednesday, September 15, 2021
„Toto seriózne niekto doručil alebo ide len o pokus spraviť zlú reklamu? Prípadne pomsta od bývalého zamestnanca?“ zamýšľala sa komentujúca Zuzka. „Prečo ich nerozkrojil? Možno sú plnené šunkou a hento na vrch hodil len on sám,“ napísal zase niekto ďalší. Čo si o tom myslíš ty? Je to podľa teba cielená negatívna reklama alebo by ťa niečo podobné na Slovensku vôbec neprekvapilo? Svoj názor nám daj vedieť v komentároch.