Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Utorok 24.12.2024
sk
Štedrý den | Adam, Eva
cz
Štědrý den | Adam, Eva

Súťaženie medzi rôznymi značkami nie je vôbec nejaká novinka. Tentoraz sa rozhodol Burger King troliť svojho súpera McDonald’s s jeho novými produktmi. Je za tým však myšlienka, ktorá ťa prekvapí.

Každý pozná alebo minimálne už počul o HappyMeale, ktorý má v ponuke McDonald’s. Burger King sa mu prostredníctvom svojich nových produktov a kampane rozhodol odporovať. Predstavil totiž boxy s názvom Real Meal. V boxoch nájdeš obľúbeného Whoppera s hranolkami, no s tým rozdielom, že si môžeš vybrať, akou náladou bude box označený.

Burger King sa rozhodol, že jednoducho nie každý deň musíte byť „happy“ a mať dobrú náladu. Vybrať si tak môžeš z boxov označených ako Pissed Meal, Blue Meal, Salty Meal, YAAAS Meal a DGAF (don’t give a f*ck) Meal. Názvy boxov tak vyjadrujú rôzne nálady, ktoré človek môže mať od naštvaného až po úplne flegmatického.

At select BK® restaurants:3301 Fourth Avenue South, Seattle, WA 98134474 7th Avenue, New York, NY 100184918 West…

Gepostet von Burger King am Mittwoch, 1. Mai 2019

Spoločnosť túto aktivitu nepredstavila len preto, aby mohla troliť McDonald’s. Vo svojej kampani mieri na mladých ľudí, ktorí sú veľmi často spájaní s depresiami a rôznymi náladami a práve u nich sa hovorí o tom, aby dbali na svoje psychické zdravie. Burger King ich tak vyzýva, aby sa cítili tak, ako sami chcú, a nie tak, ako sa od nich očakáva v dobe enormného tlaku sociálnych sietí a médií. Tieto totiž vytvárajú dojem, že ľudia sú stále šťastní.

V rámci kampane tak predstavili video, ktoré komunikuje celú myšlienku. Vidíme tu rôzne scény, ktoré ilustrujú odchod z práce, rozchod a iné ťažké situácie, ktoré sa v našich životoch odohrávajú. Na konci je jasný odkaz: „Nikto nie je neustále šťastný.‘‘

Okrem toho sa spoločnosť spojila s Mental Health America. Spoločne vyhlásili mesiac máj mesiacom povedomia o duševnom zdraví. Zdá sa, že nejde len o nejakú zábavnú aktivitu spoločnosti, ale je za tým naozaj zaujímavá myšlienka. Čo sa týka rýpania Burger Kingu do McDonald’s, nie je to prvýkrát a pravdepodobne ani posledný.

Zdroj: businesswire.com


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.