Súťaženie medzi rôznymi značkami nie je vôbec nejaká novinka. Tentoraz sa rozhodol Burger King troliť svojho súpera McDonald’s s jeho novými produktmi. Je za tým však myšlienka, ktorá ťa prekvapí.
Každý pozná alebo minimálne už počul o HappyMeale, ktorý má v ponuke McDonald’s. Burger King sa mu prostredníctvom svojich nových produktov a kampane rozhodol odporovať. Predstavil totiž boxy s názvom Real Meal. V boxoch nájdeš obľúbeného Whoppera s hranolkami, no s tým rozdielom, že si môžeš vybrať, akou náladou bude box označený.
Burger King sa rozhodol, že jednoducho nie každý deň musíte byť „happy“ a mať dobrú náladu. Vybrať si tak môžeš z boxov označených ako Pissed Meal, Blue Meal, Salty Meal, YAAAS Meal a DGAF (don’t give a f*ck) Meal. Názvy boxov tak vyjadrujú rôzne nálady, ktoré človek môže mať od naštvaného až po úplne flegmatického.
At select BK® restaurants:3301 Fourth Avenue South, Seattle, WA 98134474 7th Avenue, New York, NY 100184918 West…
Gepostet von Burger King am Mittwoch, 1. Mai 2019
Spoločnosť túto aktivitu nepredstavila len preto, aby mohla troliť McDonald’s. Vo svojej kampani mieri na mladých ľudí, ktorí sú veľmi často spájaní s depresiami a rôznymi náladami a práve u nich sa hovorí o tom, aby dbali na svoje psychické zdravie. Burger King ich tak vyzýva, aby sa cítili tak, ako sami chcú, a nie tak, ako sa od nich očakáva v dobe enormného tlaku sociálnych sietí a médií. Tieto totiž vytvárajú dojem, že ľudia sú stále šťastní.
V rámci kampane tak predstavili video, ktoré komunikuje celú myšlienku. Vidíme tu rôzne scény, ktoré ilustrujú odchod z práce, rozchod a iné ťažké situácie, ktoré sa v našich životoch odohrávajú. Na konci je jasný odkaz: „Nikto nie je neustále šťastný.‘‘
Okrem toho sa spoločnosť spojila s Mental Health America. Spoločne vyhlásili mesiac máj mesiacom povedomia o duševnom zdraví. Zdá sa, že nejde len o nejakú zábavnú aktivitu spoločnosti, ale je za tým naozaj zaujímavá myšlienka. Čo sa týka rýpania Burger Kingu do McDonald’s, nie je to prvýkrát a pravdepodobne ani posledný.
Zdroj: businesswire.com