Česi natočili perfektnú antireklamu na služby pošty. Reakcia Českej pošty je obdivuhodná

Kdo nečeká není Čech.


Zásielky meškajú, sú obúchané, kuriéri sú neochotní a pobočky zatvorené. Každý z nás má aspoň jednu negatívnu skúsenosť s poštou či kuriérskymi službami, ktorá ho takmer dohnala k amoku. Skupina českých tvorcov sa nemilosrdne pustila do Českej pošty a natočila perfektnú antireklamu.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Kdo nečeká není Čech

„Víme, že to nejhezčí na balíku, je čekání na něj. Proto jej, jako dobré víno, necháváme uzrát,“ znie jeden zo sloganov, opisujúcich prácu Českej pošty. Okrem dlhého čakania príde na pretras aj strata zásielky, jej poškodenie, nemožnosť rozumne komunikovať s kuriérom, ale aj poštové pobočky, ktoré ti zatvoria pod nosom.

Video sa v Česku stalo virálnym hitom. Na Instagrame, Facebooku a TikToku vyzbieralo státisíce lajkov a mnoho obdivných komentárov. Tvorcovia sa zrejme trafili do čierneho, pretože komentujúci Česi sa delia o svoje skúsenosti, ktoré sú ako vystrihnuté z videa. Je jasné, že podobné zážitky má aj mnoho Slovákov so Slovenskou poštou. Predsa sme len bratské národy!

Takto reagovala pošta

„Teda, to muselo dát příšernou práci. A přitom taková blbost. Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst,“ zdieľala video Česká pošta na svojom oficiálnom Facebooku.

Českí poštári zobrali vec s nadhľadom, čo ocenili aj ľudia v komentároch: „To je naše nejlepší národní vlastnost – humor. Pán natočil vtipné video a vy jste ukázali, že ani vám smysl pro humor nechybí a umíte se zasmát dokonce i sobě. Velký respekt a velké díky vám!“

Určite si prečítaj:

Slováci si opäť budú musieť poriadne priplatiť. Zdražuje niečo, bez čoho sa nezaobídeš

„Video obsahuje řadu klišé a předsudků, které ve společnosti vůči České poště a Balíkovně přežívají. Na druhou stranu video je zpracované vtipně a je slušné. Oceňuji, že někdo investoval čas a asi i nějaké peníze do tvorby tohoto díla. Umíme si ze sebe udělat legraci, to k životu patří. Proto jsme video sdíleli na našich sociálních sítích,“ vyjadril sa pre web iDNES.cz Matyáš Vitík zodpovedajúci za komunikáciu Českej pošty s médiami.


Tagy:
REKLAMA
Peter Strhan
V EMEFKE pôsobím od roku 2017, teda od samotného založenia portálu. Mojou vášňou je internetová kultúra, súčasné trendy a svet humoru a memes, ktorým sa venujem aj vo svojich článkoch.Okrem toho ma zaujímajú témy z oblasti vedy, technológií a histórie. Blízko mám aj k umeniu a hudbe, a vždy si nájdem čas na pútavú vernisáž alebo dobrý koncert. Mojím cieľom je prinášať čitateľom obsah, ktorý ich pobaví, inšpiruje a zároveň rozšíri ich obzory.
Najčítanejšie
Podobné