Aj keď sa to nezdá, existujú ľudia, ktorí sa dokážu uživiť „prácou“ influencera. Drvivú väčšinu ich príjmov predstavujú sponzorované reklamné spolupráce. To, že ich influenceri robia veľa, neznamená, že ich robia aj dobre.
Či už je to mizerná fotka, dementný popis alebo súhra oboch týchto elementov, debilita príspevkov je pomerne častým javom. Ak fotiť kozmetiku, tak jedine v bazéne! Piť zo zatvorenej fľaše? Žiaden problém! Niekedy produkt ani nie je riadne vidieť, ale prečo sa takými detailami zaoberať…
Kreatívna neschopnosť, kŕčovitosť a umelosť influencerov a ich reklamných kampaní predstavujú nekonečnú studnicu škodoradostného humoru. Uvedomuje si to aj česká instagramová stránka Svět influencera, ktorá zbiera tie najhoršie príspevky českých a slovenských instagramových hviezd. Pri prezeraní výberu toho najlepšieho z najhoršieho si treba čítať popisy príspevkov. Fakt stoja za to.
Zdroj: instagram.com