Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Sobota 2.11.2024
sk
cz
Památka zesnulých

Čo si neurobíš sám, to jednoducho nemáš. Týmto zaužívaným heslom sa riadil aj Fraser Harvey, pravidelný zákazník kaviarne Sensory Lab, ktorý v tomto podniku ráno dopĺňa palivo hádam už od nepamäti.

Jeho lojalita však ostala bez povšimnutia. No keďže je mladý Austrálčan mužom činu, chopil sa iniciatívy sám. Fraser teda nelenil a len čo mu dotieklo, že sa žiadna kompenzácia vernosti zo strany kaviarne nekoná, prebral zodpovednosť na seba.

Sám sa menoval zákazníkom týždňa. Vytlačil jednu zo svojich najatraktívnejších fotografií a spolu s ďakovným textom a vyznamenaním za výnimočné nákupy kávy prilepil plagátik zachytávajúci jeho veľký úspech na stenu kaviarne. Lepiacou páskou.

Tento chlapík menoval samého seba zákazníkom týždňa

V tom čase bol na seba nepochybne náramne hrdý, a ani vo sne by mu nenapadlo, čo svojou malichernou nomináciou rozpúta. Bitku. Čo bitku, priam vojnu. O prvenstvo, čo sa verných zákazníkov týka. Ako totiž vysvitlo, Fraser nebol jediný, kto si na tento hodnotný titul brúsil zuby a pri najbližšej návšteve kaviarne ho táto skutočnosť razantne konfrontovala.

Na stene už totiž nevisel len zdrap papiera s jeho fotografiou… ale aj zarámovaná fotografia inej zákazníčky, novej konkurentky. Právom nahnevaný Austrálčan sa o nehanebnú krivdu podelil na svojich sociálnych sieťach: „Vrátim sa naspäť a čo nevidím. Iná zákazníčka sa ma snaží predbehnúť. Práve si spravila veľmi slabého nepriateľa.“ A tak sa začala vojna.

O titul zákazníka týždňa sa však začala uchádzať aj táto slečna

Fraser si dal zarámovať iný, väčší certifikát o svojej zákazníckej priazni

A pri ďalšej návšteve ho čakalo toto…

Fraser si teda vymyslel vlastný vernostný program…

…a zamestnancom navrhol aj novú pracovnú uniformu

Potom jeho konkurentka Harriet vytiahla posledné eso – tetovanie.

A to bol koniec. Fraserovi neostalo iné, ako prijať porážku, pretože tetovanie je strop, ktorý sa nedá predč… nie. Na muža tento počin vôbec nezapôsobil, a práve vďaka nemu sa údajne stal právoplatným víťazom: „Po prvé, tetovanie si môže dať hociktorý fanúšik kaviarne, po druhé, je vrcholne nezodpovedné, aby znázorňovalo plastový pohárik,“ píše Fraser na svojom Twitteri.

„Správny zákazník týždňa by mal brať ohľad na planétu a životné prostredie. Nemám teda inú možnosť, ako prehlásiť za právoplatného a jediného zákazníka týždňa práve seba,“ dodáva. Jeho konkurencia si môže údajne ponechať pozíciu top fanúšika kaviarne. Vyjadrenie Harriet nie je, bohužiaľ, známe… no dá sa na toto vôbec nejako pádne argumentovať?

Zdroj: CondimentWords / Twitter


Tagy:

Michaela Molnárová
Som také ukecané malé pivo, ktoré miluje zvieratká a za trojuholník vegánskej pizze by ťa pokojne aj prešlo traktorom. Neriskuj. Na EMEFKA tvorím už nejaký ten piatok, preto v mojom portfóliu nájdeš naozaj všeličo. Mojou špecialitkou sú vzťahové záležitosti, mužsko-ženské peripetie a ľudské príbehy, ale pred nejakým tým internetovým virálom tiež nebudem utekať
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.