Čo si neurobíš sám, to jednoducho nemáš. Týmto zaužívaným heslom sa riadil aj Fraser Harvey, pravidelný zákazník kaviarne Sensory Lab, ktorý v tomto podniku ráno dopĺňa palivo hádam už od nepamäti.
Jeho lojalita však ostala bez povšimnutia. No keďže je mladý Austrálčan mužom činu, chopil sa iniciatívy sám. Fraser teda nelenil a len čo mu dotieklo, že sa žiadna kompenzácia vernosti zo strany kaviarne nekoná, prebral zodpovednosť na seba.
Sám sa menoval zákazníkom týždňa. Vytlačil jednu zo svojich najatraktívnejších fotografií a spolu s ďakovným textom a vyznamenaním za výnimočné nákupy kávy prilepil plagátik zachytávajúci jeho veľký úspech na stenu kaviarne. Lepiacou páskou.
Tento chlapík menoval samého seba zákazníkom týždňa
The cafe near work doesn’t have a loyalty program so I made one for them pic.twitter.com/ozP961hFpi
— Toast of the WWWeb (@CondimentWords) August 19, 2019
V tom čase bol na seba nepochybne náramne hrdý, a ani vo sne by mu nenapadlo, čo svojou malichernou nomináciou rozpúta. Bitku. Čo bitku, priam vojnu. O prvenstvo, čo sa verných zákazníkov týka. Ako totiž vysvitlo, Fraser nebol jediný, kto si na tento hodnotný titul brúsil zuby a pri najbližšej návšteve kaviarne ho táto skutočnosť razantne konfrontovala.
Na stene už totiž nevisel len zdrap papiera s jeho fotografiou… ale aj zarámovaná fotografia inej zákazníčky, novej konkurentky. Právom nahnevaný Austrálčan sa o nehanebnú krivdu podelil na svojich sociálnych sieťach: „Vrátim sa naspäť a čo nevidím. Iná zákazníčka sa ma snaží predbehnúť. Práve si spravila veľmi slabého nepriateľa.“ A tak sa začala vojna.
O titul zákazníka týždňa sa však začala uchádzať aj táto slečna
I go back in and am confronted by this horseshit. Another customer has tried to one up me. They’ve just made a very unpowerful enemy. pic.twitter.com/WZ2Xkw377M
— Toast of the WWWeb (@CondimentWords) August 19, 2019
Fraser si dal zarámovať iný, väčší certifikát o svojej zákazníckej priazni
I’ve just presented them with a much, much larger certificate pic.twitter.com/kWFdl88ZLZ
— Toast of the WWWeb (@CondimentWords) August 19, 2019
A pri ďalšej návšteve ho čakalo toto…
I’m absolutely furious pic.twitter.com/bbYqLPMf6M
— Toast of the WWWeb (@CondimentWords) August 19, 2019
Fraser si teda vymyslel vlastný vernostný program…
I have returned with the Fraser Harvey Memorial Coffee Loyalty Programme pic.twitter.com/FRo6UQMJ8w
— Toast of the WWWeb (@CondimentWords) August 22, 2019
…a zamestnancom navrhol aj novú pracovnú uniformu
Great news! The new staff uniforms have arrived! pic.twitter.com/mqrD881nTs
— Toast of the WWWeb (@CondimentWords) August 22, 2019
This is the back pic.twitter.com/ynmPVe8bhP
— Toast of the WWWeb (@CondimentWords) August 22, 2019
Potom jeho konkurentka Harriet vytiahla posledné eso – tetovanie.
I may have just lost. She’s upped the game. pic.twitter.com/tdZBsgrYKM
— Toast of the WWWeb (@CondimentWords) August 23, 2019
A to bol koniec. Fraserovi neostalo iné, ako prijať porážku, pretože tetovanie je strop, ktorý sa nedá predč… nie. Na muža tento počin vôbec nezapôsobil, a práve vďaka nemu sa údajne stal právoplatným víťazom: „Po prvé, tetovanie si môže dať hociktorý fanúšik kaviarne, po druhé, je vrcholne nezodpovedné, aby znázorňovalo plastový pohárik,“ píše Fraser na svojom Twitteri.
„Správny zákazník týždňa by mal brať ohľad na planétu a životné prostredie. Nemám teda inú možnosť, ako prehlásiť za právoplatného a jediného zákazníka týždňa práve seba,“ dodáva. Jeho konkurencia si môže údajne ponechať pozíciu top fanúšika kaviarne. Vyjadrenie Harriet nie je, bohužiaľ, známe… no dá sa na toto vôbec nejako pádne argumentovať?
Zdroj: CondimentWords / Twitter