Chlapík sa menoval za zákazníka týždňa svojej obľúbenej kaviarne. Nechcene tým rozpútal vojnu

Nebol jediný, kto si na tento post brúsil zuby.

Zdroj: Seemi Samuel / Unsplash

Čo si neurobíš sám, to jednoducho nemáš. Týmto zaužívaným heslom sa riadil aj Fraser Harvey, pravidelný zákazník kaviarne Sensory Lab, ktorý v tomto podniku ráno dopĺňa palivo hádam už od nepamäti.

Jeho lojalita však ostala bez povšimnutia. No keďže je mladý Austrálčan mužom činu, chopil sa iniciatívy sám. Fraser teda nelenil a len čo mu dotieklo, že sa žiadna kompenzácia vernosti zo strany kaviarne nekoná, prebral zodpovednosť na seba.

Sám sa menoval zákazníkom týždňa. Vytlačil jednu zo svojich najatraktívnejších fotografií a spolu s ďakovným textom a vyznamenaním za výnimočné nákupy kávy prilepil plagátik zachytávajúci jeho veľký úspech na stenu kaviarne. Lepiacou páskou.

Tento chlapík menoval samého seba zákazníkom týždňa

V tom čase bol na seba nepochybne náramne hrdý, a ani vo sne by mu nenapadlo, čo svojou malichernou nomináciou rozpúta. Bitku. Čo bitku, priam vojnu. O prvenstvo, čo sa verných zákazníkov týka. Ako totiž vysvitlo, Fraser nebol jediný, kto si na tento hodnotný titul brúsil zuby a pri najbližšej návšteve kaviarne ho táto skutočnosť razantne konfrontovala.

Na stene už totiž nevisel len zdrap papiera s jeho fotografiou… ale aj zarámovaná fotografia inej zákazníčky, novej konkurentky. Právom nahnevaný Austrálčan sa o nehanebnú krivdu podelil na svojich sociálnych sieťach: „Vrátim sa naspäť a čo nevidím. Iná zákazníčka sa ma snaží predbehnúť. Práve si spravila veľmi slabého nepriateľa.“ A tak sa začala vojna.

O titul zákazníka týždňa sa však začala uchádzať aj táto slečna

Fraser si dal zarámovať iný, väčší certifikát o svojej zákazníckej priazni

A pri ďalšej návšteve ho čakalo toto…

Fraser si teda vymyslel vlastný vernostný program…

…a zamestnancom navrhol aj novú pracovnú uniformu

Potom jeho konkurentka Harriet vytiahla posledné eso – tetovanie.

A to bol koniec. Fraserovi neostalo iné, ako prijať porážku, pretože tetovanie je strop, ktorý sa nedá predč… nie. Na muža tento počin vôbec nezapôsobil, a práve vďaka nemu sa údajne stal právoplatným víťazom: „Po prvé, tetovanie si môže dať hociktorý fanúšik kaviarne, po druhé, je vrcholne nezodpovedné, aby znázorňovalo plastový pohárik,“ píše Fraser na svojom Twitteri.

„Správny zákazník týždňa by mal brať ohľad na planétu a životné prostredie. Nemám teda inú možnosť, ako prehlásiť za právoplatného a jediného zákazníka týždňa práve seba,“ dodáva. Jeho konkurencia si môže údajne ponechať pozíciu top fanúšika kaviarne. Vyjadrenie Harriet nie je, bohužiaľ, známe… no dá sa na toto vôbec nejako pádne argumentovať?

Zdroj: CondimentWords / Twitter

Reagujte!
Grr Grr
0
Grr
Fuuj Fuuj
0
Fuuj
Fňuk Fňuk
1
Fňuk
Jeej Jeej
0
Jeej
Uups Uups
1
Uups
Haha Haha
15
Haha
Woow Woow
0
Woow

Komentuj post a napíš, čo si o tom myslíš!

⬇️

Pridaj komentár

Pre odoslanie komentáru sa musíte prihlásiť. Ak ešte nemáte účet zaregistrujte sa.

Mrkni aj tento článok:
Typy susedov, z ktorých sa minimálne s jedným stretne každý z nás

Prihlásiť sa

Nemáte účet?
Zaregistrovať sa

reset password

Späť na
Prihlásiť sa

Zaregistrovať sa

Prosím registrujte sa na emefka.sk

Späť na
Prihlásenie
Choose A Format
Personality quiz
Trivia quiz
Dotazník
Príbeh
Zoznam
Meme
Video
Audio
Image

SLEDUJ EMEFKA

NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

SLEDUJ NA INSTAGRAME