Každý z nás chce byť v práci docenený. Jasné, pekný plat je fajn, priateľský kolektív tiež nie je na škodu, ale načo to všetko, keď človeka nikto nepochváli, ako je rok dlhý? Keď každý, vrátane zákazníkov, považuje jeho prácu za samozrejmosť, hoci by sa bez neho možno celá firma zosypala?!

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Nie sme to len my, bežní smrteľníci, kto sa takto cíti. Nedostatkom empatie trpia aj ľudia na slušných pozíciách nadnárodných firiem, napríklad človek, čo spravuje oficiálny Twitter účet červeno-žltého reťazca s rýchlym občerstvením. Manažér sociálnych sietí McDonald’s totiž nedávno svojmu takmer 4-miliónovému publiku zdelil, čo mu už nejaký ten piatok leží na srdci.

„Každý sa ma pýta, kedy sa vráti McRib, ale nikto sa neopýta, ako sa mám,“ píše sa v príspevku, ktorý sa pred pár dňami ocitol na oficiálnom účte McDonald’s. Samozrejme, nebolo treba veľa a z tweetu sa stal virál. Nereagovali však len bežní ľudia, ale aj veľké značky. Microsoft, Xbox či Adobe, všetky tieto spoločnosti zamestnávajú manažérov sociálnych sietí, ktorým sa tiež žiadnych milých slov od zákazníkov nedostáva.

Ostatné značky s ním súcitili

„Úprimne, som na tom rovnako. Nie, neviem kedy vyjde dark mode. A mimochodom, mám sa dobre, ďakujem.“

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

„Úplne sa s tým stotožňujem. Posielam veľa lásky (a hranolčekov a burgerov).“

„Ak sa niekedy cítiš pod psa, sme tu pre teba, nech už sa chceš porozprávať o čomkoľvek… naozaj o čomkoľvek.“

„Súcitím s tebou. Tvoj kamoš, človek, ktorý vedie oficiálny účet Walgreens.“

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

„Keby som mal euro za každé ‚Tu je číslo mojej karty, viete mi zaslať môj PIN kód?'“
Ako sa máš, človek, čo spravuje McDonald’s účet?
Prajem všetko len to najlepšie,
Človek, čo spravuje účet Mastercard Austria.“

„Som na tom rovnako, len nás sa ľudia pýtajú na 24-hodinovú otváraciu dobu.“

„Vždy je to len ‚Je rok 2020, ako vycentrujem veci na webe s CSS?!‘ a nikdy nie ‚Ako sa máš, človek, čo spravuje účet W3C?‘“ Dnes si zaslúžiš pauzu.“

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

„Keď mám pravdu povedať, aj ja sa tak cítim. Vždy to je len o tom, kedy sa vráti Pulled Pork Sandwich.“

„Súcitíme s tebou. Každý sa nás pýta na odporúčanie dobrého podcastu, ale nikoho nezaujíma, ako sa dnes máme.“

„Vždy to je len ‚Čo si mám dnes obliecť?‘ a nikdy nie ‚Čo máš dnes na sebe ty?‘„.

„Drahý človek, čo vedie účet McDonald’s, ako sa máš? Prajem ti všetko dobré.
Človek, čo spravuje účet Microsoft.“

Tu to vystihol jeden prostý emotikon.

„Nie je to pekný svet pre nás, správcov sociálnych sietí.“

Adobe sa rozhodol vyriešiť novo vzniknutý problém

„Zakladám podpornú skupinu pre správcov sociálnych sietí, ak sa chce niekto pridať.“

No niekto mal na to celé úplne iný názor

„Žiadny McRib, žiadny súcit. Prepáč, ja nie som ten, kto píše pravidlá…“

Zdroj: McDonald’s / Twitter


Tagy:
REKLAMA
Michaela Molnárová
Písanie je pre mňa spôsob, ako sprostredkovať realitu ostatným. Venujem sa mu odmalička a profesionálne pôsobím na EMEFKE od roku 2017. Mojou špecializáciou sú ľudské príbehy a rozhovory so zaujímavými ľuďmi zo Slovenska.Už niekoľko rokov žijem v Južnej Kórei, preto moje články často obsahujú aj cestovateľské zážitky a pútavé detaily o živote v Ázii. Vo voľnom čase ma pravdepodobne nájdete, ako si doprajem niečo sladké, čo sa malo zjesť až zajtra.
Najčítanejšie
Podobné