Čo vznikne, ak sa stretne bratislavský autobazár a drzý zákazník? Takáto bizarná konverzácia

Zákazník nemá vždy pravdu. Niekedy má mentálny deficit.


Auto PDK je úspešná bratislavská firma, ktorá sa zaoberá predovšetkým dovozom, predajom a výkupom vozidiel. Firme sa darí, avšak každý úspech je vykúpený poctivou a náročnou prácou. Niekedy tá poctivá a náročná práca spočíva v komunikácii so zákazníkom, ktorý je akýsi pomalší…

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

„Neviem sa vám dovolať, chcem kúpiť to auto,“ začína konverzácia. Zamestnanec firmy zákazníka upozorní, že celá spoločnosť má dovolenku do 5.9., takže so svojou požiadavkou by sa mal ozvať až po tomto dátume. Tu sa to končí? Kdeže! Tu sa to len všetko začína!

„Čo ja mám s vašou firmou?“ Zaskočený zákazník nechápe, že si nepíše so súkromnou osobou, ale so spoločnosťou. Konverzácia sa opäť vracia ku „chcem kúpiť vaše auto“, načo Auto PDK opäť pripomína, že teraz to nejde, pretože všetci sú na dovolenke.

Celú konverzáciu si môžeš pozrieť priamo na Facebooku Auto PDK:

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Zákazník nevedel, komu píše, ani po upozornení nechápal, že píše nesprávnemu adresátovi, nedokázal si priznať chybu a nebol schopný zdržať sa drzého a vulgárneho prístupu. Stále si myslíš, že výrok „zákazník má vždy pravdu“ má svoje opodstatnenie?

Konverzácie ako sú tieto, zažil už takmer každý, kto kedy robil v obchode. Príspevok sa stal virálom a vyzbierali sa pod ním desiatky pochvalných a súcitných komentárov.


Tagy:
REKLAMA
Peter Strhan
V EMEFKE pôsobím od roku 2017, teda od samotného založenia portálu. Mojou vášňou je internetová kultúra, súčasné trendy a svet humoru a memes, ktorým sa venujem aj vo svojich článkoch.Okrem toho ma zaujímajú témy z oblasti vedy, technológií a histórie. Blízko mám aj k umeniu a hudbe, a vždy si nájdem čas na pútavú vernisáž alebo dobrý koncert. Mojím cieľom je prinášať čitateľom obsah, ktorý ich pobaví, inšpiruje a zároveň rozšíri ich obzory.
Najčítanejšie
Podobné