Len nedávno sa zdalo, že pozíciu Netflixu ako streamovacej služby číslo jedna môže čochvíľa ohroziť Disney+. Mnohí tiež predpovedali, že nová politika Netflixu, týkajúca sa zákazu zdieľania hesiel, sa nestretne s úspechom a streamovací gigant stratí ďalších predplatiteľov.
Ubehlo však pár mesiacov a karta sa začína obracať. Ako sme však už písali, Netflixu ťah s heslami priniesol ďalších predplatiteľov a, naopak, Disney+ začína výrazne strácať. Informujú o tom portály Techcrunch, The Verge a CNBC.
Došlo totiž k masívnemu odlivu užívateľov. Službe dalo zbohom až 12 miliónov divákov. Dôvodom je aj fakt, že Disney nezískalo práva na streamovanie prenosov indického kriketu na službe Hotstar. Nastal teda veľký odchod divákov práve z Indie.
Toto všetko, samozrejme, nezostane bez odozvy. Disney teda chystá predplatné s reklamami a podobne ako Netflix chce zamedziť zdieľaniu hesiel. Plánuje aj zdražiť predplatné bez reklám. To by malo po novom stáť 13,99 dolára, čo je o 27 % viac než dnes. S reklamami si diváci za službu zaplatia 7,99 dolára mesačne.
Disney chce tento plán začať uskutočňovať na vybraných trhoch v Európe aj v Kanade od 1. novembra. V Spojených štátoch sa ceny zdvihnú už od 12. októbra tohto roku.