Dostali, o čo požiadali. 20 prípadov, keď reštaurácie splnili priania zákazníkov na 200 %

Kiežby bol takýto servis samozrejmosťou.


V dnešnom dynamickom a konkurenčnom prostredí gastronómie je spokojnosť hostí základným pilierom úspechu každej reštaurácie. Niektoré reštaurácie však nezostávajú len pri štandarde – idú ešte ďalej a prekonávajú očakávania svojich zákazníkov.

Prinášame ti výber dvadsiatich podnikov, ktoré nielenže načúvali svojim hosťom, ale ich želania pretavili do výnimočných zážitkov. Tieto miesta dokazujú, že vďaka kreativite a inováciám sa aj obyčajné jedlo môže stať nezabudnuteľným momentom. Pozrime sa spolu, čím si získali srdcia svojich návštevníkov.

1. Keď chceš na pizzu sardinky a oni ti pošlú celu konzervu

2. Čierne olivy kam oko dohliadne

3. „Chcel som jednu papričku navyše.“

4. „Môžem poprosiť o trochu tej mätovej omáčky navyše?“

5. „Vypýtal som si k paradajkovej polievke (v pozadí) krutóny.“

6. „Zákazník chcel ultra slané praclíky. Tieto mu prišli dokonalé.“

7. Utopiť sa v kyslej smotane je fajn spôsob, ako prejsť na onen svet, nie?

8. „Poprosila som baristu, nech tam dá kilo karamelu.“

9. Tento zákazník má dosť limetiek do konca života

10. „Vypýtala som si extra lyžičku.“

Máš dvoch kamošov? Vyskúšaj tento jednoduchý trik, s ktorým si znížiš účty za operátora na tretinu

Mohlo by ťa zaujímať:

Máš dvoch kamošov? Vyskúšaj tento jednoduchý trik, s ktorým si znížiš účty za operátora na tretinu

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné