Vodka Czechoslovakia prišla so skutočne originálnou a vtipnou kampaňou, ktorá zábavným spôsobom využíva spoločnú česko-slovenskú históriu a jedinečný vzťah našich dvoch národov.
Pravidlá sú jednoduché – každý mesiac Vodka Czechoslovakia uverejní na svojom Facebooku názov drinku. Názvy sú čerpané zo sveta športu, kultúry, histórie a zemepisu Česka a Slovenska. Ide o drink, ktorý zatiaľ neexistuje, ale fanúšikovia na Facebooku majú príležitosť to zmeniť! Do komentárov môžu pridávať ingrediencie, ktoré by sa k danému názvu hodili a vytvorili by parádne pitie. Navyše, hlasovaním sa zapájajú do súťaže o atraktívne ceny.
Pri výbere ingrediencií neexistujú takmer žiadne hranice a v hre sú aj poriadne nechutnosti. Len to nesmie byť niečo, čo konzumenta na mieste zabije. Najšialenejšie nápady sú vybrané do videa, kde sa o ich realizáciu postará profesionálny barman Ben, a roly pokusného králika sa zhostí obľúbený youtuber a moderátor Draho.
Témou najnovšej časti seriálu je vysokotatranská turistika. Slovenské hory už celé generácie priťahujú turistov z celého Slovenska a Česka, a ich návšteva jednoducho patrí k tunajším tradíciám. Pobyt v horách prináša potrebný oddych a relaxáciu, človek mnohé objaví a odnesie si kopu zážitkov. Vysoké Tatry sú majstrovským dielom prírody.
Czechoslovakia vodka prichystala dvojicu drinkov, ktoré by mali odzrkadľovať pocity spojené s vysokotatranskou turistikou. Ktorý z nich bol úspešnejší? Prvý, pripravený z ingrediencií, nachádzajúcich sa v batohu bežného turistu, alebo druhý, ktorý sa inšpiroval darmi prírody? Odpoveď na otázku, či triumfoval človek alebo zvíťazila príroda, sa dozvieš priamo vo videu.
Takto chutí podľa Slovákov a Čechov Vysokotatranská turistika
Tento obsah vznikol v spolupráci s KARLOFF s.r.o.