Reklamný slogan je jedným z faktorov, ktorý môže zákazníka prilákať alebo odradiť, no ak by skutočne vystihoval podstatu značky, väčšinou by to skončilo pri tej druhej možnosti. Prečo? Nuž, pre toto. Používateľ NotANameReally na Reddite položil otázku: Ako by vyzerali slogany známych značiek, ak by boli naozaj brutálne úprimné? A ľudia odpovedali. Napríklad aj takto.

1. Whiskas – Sto príchutí, ktoré tvoja mačka nebude chcieť jesť.

Shutterstock

2. Internet Explorer – Najlepší prehliadač na stiahnutie Google Chromu.

Shutterstock

3. Ikea – Prídeš kvôli mäsovým guličkám, ostávaš, lebo nevieš nájsť cestu von.

Shutterstock

4. Ryanair – A čo iné budeš robiť? Pôjdeš peši?

Shutterstock

5. Facebook – Jednoduché stalkovanie ľudí už od roku 2004.

Shutterstock

6. Durex – Stotisíckrát lacnejšie ako živiť dieťa.

Shutterstock

7. Vifon – Máš dva dni pred výplatou, že?

Shutterstock

8. Starbucks – Zaplať luxusnú cenu za priemernú kávu, aby si si mohol vycapiť fotku na Instagram.

Shutterstock

9. WebMD – Určite je to rakovina. Vždy je to rakovina.

Shutterstock

10. YouTube – Miesto, kde celý svet pozerá dookola tie isté tri reklamy.

Shutterstock

11. DPD – Keď príde, bude tam. Koniec debaty.

Shutterstock

12. Wish – Dostaneš presne to, za čo si zaplatíš.

Shutterstock

13. Mountain Dew – Povedz zbohom svojim zubom.

Shutterstock

14. Apple – Ak to nekúpiš, všetci si budú myslieť, že si chudobný.

Shutterstock

15. KFC – McDonald’s aj Burger King mali zavreté.

Shutterstock

16. Reddit – Už nemusíš na záchode čítať obaly od osviežovačov vzduchu.

Shutterstock

17. Pepsi – Môže byť Pepsi?

Shutterstock

18. Imodium – Keď sa nevieš vyhrabať z vlastných sr*čiek.

Shutterstock

19. Lidl – Chcel si šunku, teraz máš vŕtačku.

Shutterstock

20. Nike – Aj tak to „proste neurobíš“.

Shutterstock

Zdroj: NotANameReally / Reddit 


Tagy:

Michaela Molnárová
Som také ukecané malé pivo, ktoré miluje zvieratká a za trojuholník vegánskej pizze by ťa pokojne aj prešlo traktorom. Neriskuj. Na EMEFKA tvorím už nejaký ten piatok, preto v mojom portfóliu nájdeš naozaj všeličo. Mojou špecialitkou sú vzťahové záležitosti, mužsko-ženské peripetie a ľudské príbehy, ale pred nejakým tým internetovým virálom tiež nebudem utekať
Najčítanejšie
Podobné