Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Pondelok 23.12.2024
sk
Nadežda
, Naďa
cz
Vlasta

Facebook a Instagram ponúknu možnosť získať značku overeného účtu. Takáto je cena

Službu spustia v Austrálii a na Novom Zélande, následne aj v Spojených štátoch a iných krajinách


Sociálne siete Facebook – ktorý mal byť „vždy“ zadarmo – a Instagram v nedeľu oznámili, že spúšťajú predplatnú službu. TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP.

Výkonný riaditeľ spoločnosti Meta Mark Zuckerberg oznámil spustenie služby Meta Verified, v rámci ktorej budú mať používatelia za 11,99 dolára (cca 11,22 eura) mesačne overený účet. K podobnému kroku už pristúpil v konkurenčnom Twitteri americký podnikateľ Elon Musk.

„Tento nový prvok súvisí so zvýšením autenticity a bezpečnosti naprieč našimi službami,“ napísal Zuckerberg vo vyhlásení na Facebooku a Instagrame. Meta Verified tento týždeň spustia v Austrálii a na Novom Zélande, následne aj v Spojených štátoch a iných krajinách.

Predplatiteľov s overeným účtom bude od ostatných používateľov odlišovať odznak, ktorý majú overení používatelia už teraz. Získajú aj dodatočnú ochranu pred napodobňovaním svojho účtu, priamy prístup k zákazníckej podpore a väčšiu viditeľnosť.

Good morning and new product announcement: this week we're starting to roll out Meta Verified — a subscription service…

Posted by Mark Zuckerberg on Sunday, February 19, 2023

Podľa spoločnosti Meta bude táto služba primárne zameraná na tvorcov obsahu, ktorí sa na Facebooku a Instagrame snažia rozšíriť svoju prítomnosť. Časom sa môže táto služba upraviť. Určená bude pre fyzické osoby nad 18 rokov, nie pre firmy. Účty, ktoré už sú overené, zatiaľ zmeny nečakajú.

Podobnú službu chcel na Twitteri vlani zaviesť aj Elon Musk. Jeho prvotná snaha sa skončila neúspechom, keď túto sociálnu sieť zaplavili falošné účty. To vydesilo spoločnosti, ktoré tieto platformy využívajú na reklamu. Musk bol preto nútený službu pozastaviť a v decembri ju opäť v tichosti zaviedol.

Facebook pomohol s vybudovaním modulu veľkých internetových platforiem súčasnosti, ktoré zbierajú dáta svojich používateľov. Predávajú ich potom pre personalizované reklamné účely, zatiaľ čo používatelia majú prospech z „bezplatných“ služieb.

Facebook na svojej hlavnej stránke dlhodobo tvrdil, že „je zadarmo a vždy bude“. V roku 2019 spoločnosť od tohto sloganu v tichosti ustúpila. Podľa odborníkov to urobila, pretože pre hodnotu osobných údajov jej používateľov nebola nikdy zadarmo.


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.