Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Streda 16.10.2024
sk
Vladimíra
cz
Havel

Facebook opäť bojuje o priazeň mladých ľudí. Pripravuje takúto novinku

Facebook chce zabojovať o mladých, ktorých lákajú konkurenčné sociálne siete.


Facebook chce opäť zabojovať o mladých, hlavne z generácie Z. Sociálna sieť minulý týždeň oznámila redizajn, ktorý má získať späť viac mladých používateľov, ktorých lákajú konkurenčné aplikácie.

Podľa NBC News majú mladí ľudia tendenciu využívať Facebook na získanie prehľadu o dianí v ich lokalite. „Mladší používatelia majú tendenciu používať aplikáciu ako nástroj na nájdenie spolubývajúcich, výhodné obchody a pripojenie sa k virtuálnym skupinám, ktoré sú v súlade s ich koníčkami a záujmami,“ píše server.

Popularita Facebooku, ktorý má už 20 rokov, medzi tínedžermi v posledných rokoch prudko klesla. Meta, materská spoločnosť Facebooku, si však všimla, že mladí ľudia aktívni na tejto platforme majú tendenciu využívať jej komunitné funkcie, ako nástroj na hľadanie spolubývajúcich, výhodné nákupy a vstup do virtuálnych skupín, ktoré sa zhodujú s ich koníčkami a záujmami.

Nové funkcie

Súčasťou redizajnu Facebooku je nová karta „Local“, ktorá sa v súčasnosti testuje v niekoľkých veľkých amerických mestách a ktorej cieľom je zhromažďovať miestne aktivity, skupiny a odporúčania z celej platformy. Tiež testujú novú funkciu „Weekly“ (Týždenný) a „Weekend Digest“ (Víkendový prehľad), ktorá používateľom poskytne súhrn odporúčaných udalostí v ich okolí.

Spoločnosť tiež prichádza s novinkami, ako pozeranie reels videí na celej obrazovke, kartu „Explore“, pre skúmanie obsahu prispôsobenému záujmom používateľa, a funkciu „Matchmaker“, ktorá umožňuje používateľom prechádzať potenciálnych partnerov v mene svojich priateľov na facebookovej zoznamke.

Pridanie špeciálnej karty pre algoritmom riadené krátke videá je krok, ktorý Facebook priblíži TikToku, Instagramu a ďalším platformám, ktoré prijali rovnakú stratégiu. Ľudia však vo všeobecnosti používajú rôzne platformy sociálnych médií na rôzne účely, uviedla Colleen McClainová, vedúca výskumná pracovníčka zameraná na výskum internetu a technológií v Pew Research Center.

Hoci podľa nej využíva väčšina z nás sociálne siete pre zábavu, práve tieto funkcie zamerané na komunitu majú ľudia tendenciu spájať s Facebookom.

Milovaná aj nenávidená funkcia Facebooku zažíva po rokoch veľký návrat
Shutterstock

Mohlo by ťa zaujímať:

Vyťaž z jesene maximum a využi zľavu, aká tu ešte nebola. S naším PREMIUM sa nudiť nebudeš


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.