Facebook stráca popularitu v radoch najmladšej generácie a americký gigant si to uvedomuje. Veľká časť mladých je príliš lenivá dokonca aj na čítanie statusov a uprednostňuje vizuálny obsah, napríklad na Instagrame. Facebook jednoducho už nie je in.
V kanceláriách Facebooku nepochybne dlho dumali, ako svoju službu zatraktívniť pre tínedžerov. Veľakrát zaznela otázka: „Čo majú decká najradšej?“ „Predsa memes!“, odpovedal najinteligentnejší človek v miestnosti. Facebook sa teda zameral na humor. Nový feed nesie pomenovanie LOL.
LOL je bežná reakcia okolia, keď im povieš, že v roku 2019 používaš Facebook aj na iné veci, ako posielanie správ
Obsah LOL by mal byť rozdelený na niekoľko kategórií, ako napríklad „Pre teba“, „Zvieratá“, „Faily“ atď. Zatiaľ nie je jasné, či bude LOL samostatná aplikácia, alebo bude priamo implementovaný do Facebooku.
Keďže novinky od Facebooku nedopadnú vždy tak, ako by mali, spoločnosť LOL feed interne testuje už niekoľko mesiacov.
https://www.facebook.com/emefka.sk/photos/a.306333829577931/736585033219473/?type=3&theater
Až budúcnosť prinesie odpoveď na otázku, či Facebook ešte stále dokáže vo veľkej konkurencii uspieť. Dodá LOL staručkému Facebooku druhý dych, alebo sa skončí podobným fiaskom, ako Prieskumník? O všetkom rozhodne 2,2 miliardy používateľov, ktorých má Facebook po celom svete.
Zdroj: hypebeast.com
Titulná fotka: Bloomberg