Máme tu epidémiu koronavírusu a týka sa takmer celého sveta. Upozorňuje sa na to, aby ľudia dodržiavali hygienu, poriadne si umývali ruky s vodou a mydlom a používali antibakteriálne gély.
Zvýšená hygiena nastala aj na mnohých pracoviskách, kde sa denne premelú desiatky ľudí. Niektoré firmy však majú na to obzvlášť zvláštne postupy. O tom, ako sa táto firma rozhodla urobiť si poriadnu hanbu, informoval portál Daily Dot.
Ich kreativita sa nestretla s pochopením
Na Twitteri sa objavili fotografie z ropnej spoločnosti Aramco, na ktorých je ich zamestnanec, ktorý je doslova živým stojanom na antibakteriálne mydlo.
Firma zrejme chcela upozorniť svojich zamestnancov na zvýšenú hygienu a presvedčiť sa o tom, že ju budú ich zamestnanci naozaj dodržiavať. Na fotografiách vidíme zamestnanca, ktorý má na sebe rúško a je na ňom pripevnená špeciálna tabuľa s nápisom: dezinfekcia rúk.
لأنه عامل مغترب بحاجة للوظيفة وبحاجة لراتبكم الحقير، وطبعاً المسكين مايقدر يعترض أو يقول لا، فعادي عندكم تستهينون بكرامته وتحقرّون منه!
والأدهى تفاعل الموظفين معاه وكأنه تصرف عادي جداً!!!!!
مهنياً لايحق لكم.
وانسانياً عيب عليكم?#أرامكو#Aramco pic.twitter.com/1APdywVFTg— Amal Al Kenani (@amalk4) March 10, 2020
Mnoho ľudí, ktorí sa s fotografiami tohto zamestnanca stretli, okamžite firmu odsúdili. Je to jednoznačne veľmi zlý krok, a ak si firma myslela, že je to kreatívny nápad, tak sa mýlila. Chudák človek, ktorý sa musel stať živým nosičom dezinfekcie na ruky, je zjavne frustrovaný zo svojej úlohy aj na fotografiách.
man the humiliation in his eyes is just shattering https://t.co/TYqYVLXs9I
— خ (@hannxbaI) March 10, 2020
Ľudia označili tento akt za rasistický a dehonestujúci. Magazín Middle East Eye upozornil túto ropnú spoločnosť na ich správanie. Tá sa následne na Twitteri vyjadrila, že činnosť stopli a podniknú kroky, aby sa to viac neopakovalo. Ešte predtým však napísali, že považujú tento akt za urážlivý, no chcú zdôrazniť, aké je dôležité, aby boli zamestnanci po vypuknutí koronavírusu svedomití.
Viacerí ľudia sa nad fotografiami pozastavili a ihneď firmu za tento počin odsúdili. Zdá sa tak, že nielen na Slovensku sú firmy, ktorých kreatíva súvisiaca s koronavírusom nedopadla najlepšie. Nuž, nie každá viralita je fajn.
Zdroj: dailydot.com