Známy herec sa stal tvárou českého piva Staropramen. Orlando Bloom, ktorého iste poznáš z filmových hitov ako Pán prsteňov, Piráti z Karibiku, Kráľovstvo nebeské či zo seriálu Carnival Row, sa stal ambasádorom slávnej pivnej značky našich susedov. Informoval o tom portál iDnes.
Bloom si zahral v reklamnom spote na české pivo, ktorý sa bude vysielať v zahraničí. Herec v ňom chodí po rôznych pražských zákutiach a objasňuje, aký vzťah majú miestni k zmienenému pivu a ako vlastne vznikla jeho pivná kultúra. Bloom sa bude podieľať na propagácii kvalitného piva z dielne pivárne Molson Coors. Tá pôsobí na viacerých európskych trhoch, ale aj v Ázii.
„Spoločnosť Molson Coors v poslednej dobe do značky investuje nemalé finančné prostriedky, aby podporila rast v celej svojej distribučnej oblasti,“ uviedla Debbie Mack, riaditeľka pivných značiek divízie Molson Coors pre Európu, Stredný východ, Afriku, Áziu a Tichomorie. Podľa Mack je Staropramen synonymom pivovarskej odbornosti, rovnako ako Praha je domovom najlepších pivovarníckych odborníkov.
Bloom má Prahu veľmi rád
Dodala tiež, že Bloom má Prahu špeciálne v obľube, keďže v nej niekoľko rokov žil a pracoval (nakrúcal tam seriál Carnival Row). „Som rád, že môžem reprezentovať tak kvalitný produkt, ako je Staropramen,“ prezradil herec. „Myslím, že je dôležité spolupracovať so značkami, ktoré praktikujú to, čo hlásajú. Tím Staropramenu veľa hovorí o kvalite a odbornosti a je to skvelé pivo, ktoré varia neuveriteľne talentovaní ľudia.“
Zároveň dodal, že obyvatelia Prahy sú, čo sa týka piva, poriadne nároční a je ťažké sa im zavďačiť. Staropramen to však podľa neho zvláda, čo len svedčí o jeho vysokých kvalitách.