Už od počiatku hotelového biznisu riešia ich prevádzkovatelia tri veľké otázky: Ako najlepšie uspokojiť zákazníka a spraviť jeho pobyt čo najpríjemnejším? Ako sa odlíšiť od konkurencie a presvedčiť ľudí, aby strávili noc práve v našom podniku? Ako sa dá lacno očistiť koberec od zvratkov?
Na všetky otázky okrem tretej našli odpoveď v Kimpton Hotel Monaco v Denveri. Veci nijako nekomplikovali a všetko vyriešili jedným šmahom. Do svojej ponuky zaradil niečo, čo vždy spoľahlivo funguje: šteniatka!
Po objednaní špeciálnej služby „Puppies + Prosecco“ ti priamo do izby personál prinesie šesť až desať šteniatok. Táto skupinka chlpatých kamošov ti je k dispozícii na celú jednu hodinu. Psíčkovská párty je k dispozícii len pre zákazníkov, ktorí sú ubytovaní v luxusných izbách. Po ruke je aj odborník na psy, ktorý ti ochotne zodpovie akúkoľvek otázku.
Ako je zrejmé z názvu Puppies + Prosecco, súčasťou balíčka je aj občerstvenie. V psej spoločnosti si môžeš uchlipkávať z prosecca a zahryznúť si do talianskych jednohubiek tzv. cicchetti. Psia návšteva bude rozhodne veľmi príjemná nielen pre teba, ale aj pre psíky – okrem toho, že sa s tebou výborne zahrajú, hotel venuje 50% ziskov útulku Lifeline Puppy Rescue.
Znie to ako parádny deal, ktorým by sa určite mohli inšpirovať aj slovenské hotely.
Zdroj: metro.co.uk