Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Nedeľa 13.10.2024
sk
Koloman
cz
Renáta
, Renata

Hotely sa podelili o najčastejšie chyby hostí. Robíš ich aj ty?

Tomuto sa nabudúce jednoznačne vyhni.


Mnoho ľudí pri cestovaní veľmi nad hotelmi neuvažuje do nejakej veľkej hĺbky. Riadia sa tým, čo hotel ponúka a za akú cenu. Ak patríš medzi väčšinu hostí, ktorí majú takýto prístup a neriešia ďalšie špecifiká, tak je možné, že robíš veľké chyby. Ako poukázal Huffpost, toto sú tie najčastejšie chyby hostí.

V prieskume sa pýtali viacero recepčných, ale aj manažérov hotelov naprieč celým svetom. Ukázalo sa, že veľa ľudí si to ani neuvedomuje, ale často sa svojimi chybami zbytočne krátia o pohodlie, ktoré im hotel dokáže ponúknuť.

Rezervácia izby cez tretie strany

V dnešnej dobe si mnoho ľudí vyberá rôzne cestovateľské stránky či aplikácie, kde si snažia nájsť tie najvýhodnejšie ceny. Má to však hneď niekoľko háčikov.

Ako poukázal jeden riaditeľ hotela, v takýchto prípadoch sa mnohí krátia o polovicu služieb, ktoré by mali normálne v cene. Napríklad, môže sa stať, že ti nebudú môcť preplatiť noc, ak budeš musieť neplánovane zrušiť svoj pobyt, prípadne sa môže stať, že ti tretia strana na poslednú chvíľu spraví nejaké zmeny a naúčtuje ti poplatky navyše.

Môže sa stať, že prídeš do hotela a recepčný bude mať k dispozícii už len jednu nadštandardnú izbu, no budú mu tam stáť dvaja hostia. Jeden taký, čo si zaplatil pobyt cez oficiálnu stránku hotela, a druhý, čo hľadal na stránkach tretej strany. Komu podľa teba túto izbu dá?

hotely najčastejšie chyby hostí
Shutterstock

Ľudia si nespravia dostatočný rešerš

Ako poukázala ďalšia riaditeľka, množstvo hostí si nezistí dostatočné množstvo informácií. Potom sú prekvapení, keď po ich pobyte zistia, čo všetko mali počas neho k dispozícii. „Od hostí často počúvame o veciach, o ktorých by chceli, aby vedeli, že im boli poskytnuté, či už ide o extra vankúše, alebo dokonca odporúčania na miestne atrakcie,” hovorí riaditeľka Ivanna Gonzalez.

Veľa ľudí si nepozrie poriadne stránku hotela, krátia sa o bohatý program. „Herné večery, špeciálne šťastné hodiny, historické prehliadky so sprievodcom a bezplatná joga v sobotu sú niektoré z ponúk, ktoré hosťom môžu chýbať, ak si neurobia prieskum vopred,“ uviedla asistentka manažéra hotela Rachel Mylett.

15 zvláštnych vecí, na ktoré ľudia narazili pri potulkách svetom

Určite si prečítaj:

15 zvláštnych vecí, na ktoré ľudia narazili pri potulkách svetom. Internet im ich pomohol identifikovať

Môžete sa spýtať na hygienické potreby

Stáva sa, že ľudia si pri balení často niečo zabudnú, napríklad kefku či pastu. Nuž, aj toto sa dá riešiť priamo v niektorých hoteloch. Stačí sa spýtať na recepcii, či ti náhodou nemôžu poskytnúť bezplatné hygienické potreby. Hoci to neponúka každý hotel, za skúšku nič nedáš.

„Počas toho, keď som pracoval ako recepčný, sa ma spýtal hosť, ktorý si robil checkout, či náhodou neviem, kde je obchod, lebo urgentne potreboval kefku, keďže si ju zabudol a štyri dni si neumýval zuby,” uviedol Patrick van den Aakster z Holandska. „Informoval som ho, že ponúkame bezplatné kefky na recepcii,” dodal. Hosť vraj priznal, že bol prekvapený a nezamýšľal sa nad tým, že by sa to vôbec spýtal.

Shutterstock

Negarantovaný vstup do wellnessu či do reštaurácie

Ak by si chcel ísť počas svojho pobytu do wellnessu alebo zavítať do hotelovej reštaurácie, tak bude vhodné si zarezervovať termín vopred alebo hneď po príchode. V prípade niektorých hotelov, ktoré sú dostupné nielen pre hostí, ale aj pre verejnosť, sa môže stať, že budú skrátka obsadené.

Spýtaj sa na check-in a check-out

Hoci má väčšina hotelov fixný časy na check-in aj check-out, často sú hotely ochotné vyjsť človeku v ústrety, a pokiaľ im to situácia umožňuje, tak sa dá dohodnúť na flexibilnom čase. Toto sa ti zíde najmä, ak ti napríklad lietadlo letí trochu neskôr. Je však dobré si takéto časy dohodnúť vopred, aby to bolo pre obe strany komfortnejšie.

Shutterstock

Vždy sa treba ozvať

Ak máš nejakú požiadavku alebo výhradu, tak sa obráť na zamestnancov hotela. Všetci sa snažia, aby si sa v ich zariadení počas svojho pobytu cítil čo najlepšie. Pokojne sa ozvi vopred mailom alebo zavolaj. Ak plánuješ oslavovať nejakú špeciálnu udalosť, práve hotel ti s tým môže pomôcť. Zároveň platí, že ak si nespokojný, tak sa dá taktiež veľakrát dohodnúť a nájsť riešenie.

Mohlo by ťa zaujímať:

Nenechaj si ujsť zľavu, aká tu ešte nebola. S naším PREMIUM sa počas leta nudiť nebudeš


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.