7. Domy sa stavajú len „naoko“
Údržbár sa zas podelil o to, ako to funguje v stavebníctve. Domy sa niekedy podľa neho stavajú tak, aby prešli len „naoko“. Čo nie je vidieť, to sa nerieši. A ak sa o pár mesiacov objavia praskliny či chyby, povie sa, že „to sa len dom usádza“. Pravdou však je, že sa stavalo nepoctivo.
8. Nekupuj marinované mäso – môže byť pokazené
Podľa pracovníka mäsiarstva sa mäso, ktoré už začína strácať čerstvosť, jednoducho naloží do silne korenenej marinády. Tá zakryje nepríjemný zápach a zákazník nič netuší.

9. Čistota v hoteloch je otázna
Pracovníčka malého hotela priznala, že paplóny a prikrývky sa perú len vtedy, ak je to úplne nevyhnutné. Dokonca aj v prípadoch, keď na nich bol viditeľný krvavý fľak, musela upratovačka trvať na tom, aby to šlo do práčovne.
10. Čo vlastne dostaneš po spopolnení?
Pracovník pohrebníctva hovorí, že ľudia si často mylne myslia, že urny obsahujú jemný popol. V skutočnosti ide o rozdrvené úlomky kostí. Spopolnenie nezanechá popol ako z ohňa, ale skôr niečo ako drsný piesok.

11. Knižné vydavateľstvá a realita publikovania
Knižný editor sa podelil o to, ako si vydavateľstvá vyberajú knihy, ktoré publikujú. „Pokým nemáš veľkú fanúšikovskú základňu na sociálnych sieťach, máš veľmi malú šancu, že ti veľké vydavateľstvo vydá knihu,“ uviedol používateľ Redditu. Keby si aj dostal šancu, zarobiť na knihe by bolo podľa neho extrémne ťažké. Ak ju chceš ozaj vydať, choď vlastnou cestou, radí. Vydavateľský biznis sa z 95 percent točí len okolo zisku, nie kvality.
12. Život právnikov a alkohol
Byť právnikom znie prestížne, no má to svoju odvrátenú stránku. „Tretina z nás aktívne pije, tretina je v liečení a zvyšní tiež nemajú zdravý vzťah k alkoholu,“ priznal sa jeden právnik. Neustále pohotovosti, obrovský tlak a zodpovednosť bez priestoru na chybu si berú svoju daň.

13. Poškodený materiál? Hlavne, že zmizne zo skladu
Zamestnanec firmy dodávajúcej strešný materiál opísal neveselú prax z vlastnej skúsenosti. Pracoval nielen v sklade, ale aj ako vodič rozvážajúci objednávky k zákazníkom. Tvrdí, že množstvo poškodeného tovaru sa úmyselne expeduje len preto, aby sa ho sklad zbavil. Nejde pritom o ojedinelé prípady, ale o bežnú súčasť fungovania. Kvalita a spokojnosť zákazníka ide bokom – hlavné je, aby sa tovar evidenčne odbavil.