Ikonická sieť pizzérií na Slovensku končí. Domáca značka tu pôsobila od roku 2004

Nezastavila ju rastúca konkurencia, covid však vykonal svoje.


Rýchle občerstvenie, zahraniční predajcovia, mrazené pizze a mnoho ďalších protihráčov pizzérií spôsobujú, že sa miestni pizzéri musia vykrúcať a obracať, akoby tancovali tango. Na Slovensku v dnešnej dobe už nenájdeme veľa rýdzo domácich franšízových značiek, ktoré sa Slovákom vryli do pamäti tak hutne, ako Pizza Mizza. Značka sa u nás rozvíjala napriek rastúcej konkurencii od roku 2004. Ako ale teraz informuje web Interez, ikonická sieť u nás končí.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Pizza Mizza začala svoj príbeh písať v roku 2004. Vtedy ju založil bratislavský podnikateľ Jozef Šétaffy, ktorý značku rozvíjal popri svojej stavebníckej činnosti. Neskôr sa ale obľúbená pizzéria stala jeho hlavnou prioritou. So svojou sieťou expandoval aj do Českej republiky a na Slovensku sa nachádzalo vyše desať pobočiek. Milovaná pizzéria bojovala s konkurenciou neustále, no darilo sa jej.

Potom ale prišiel covid. Pandémia zmenila pravidlá hry a všetky gastropodniky sa ocitli pred obrovskou skúškou. Mnohé takéto reštaurácie toto obdobie jednoducho neprežili.

Pizza Mizza a jej koniec

Bol to teda covid, ktorý sa postaral o skon obľúbenej značky. Hospodárske noviny informujú, že definitívnou bodkou za fungovaním je predaj niekdajšej petržalskej prevádzky. Covid si vyžiadal zatvorenie Pizza Mizza reštaurácií v nákupných centrách, po čom nasledovali aj ďalšie prevádzky. Medzi poslednými sa ocitá aj petržalská prevádzka, ktorá sa nachádza neďaleko dostihovej dráhy.

rebríček najlepších pizzérii

Mohlo by ťa zaujímať:

Miluješ pizzu? Tu je rebríček najlepších pizzerií, Taliansko prekvapivo nie je prvé

Portál Forbes už dávnejšie informoval o tom, že aj napriek zlej finančnej situácii a hroziacemu konkurzu materskej spoločnosti sa nádej na zachovanie značky stále udržiavala pri živote. Spasenie značky by sa dostavilo vtedy, ak by sa našiel záujemca a ochrannú známku by odkúpil. Dnes sa už bohužiaľ vie, že nič také sa nestalo a petržalská reštaurácia je na predaj.

Záujemca o kúpu tohto priestoru si musí pripraviť parádnu sumu 900-tisíc eur, ide totižto o objekt s celkovou plochou takmer 400 štvorcových metrov. Realitná kancelária poukázala na to, že o priestory je záujem a prebehlo už niekoľko prehliadok.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU
Facebook: Pizza Mizza Slovakia


Tagy:
REKLAMA
Šimon Patkoš
Svoju písaciu púť som začal už na strednej škole, no do sveta textu som sa naplno ponoril počas štúdia filmovej scenáristiky a dramaturgie na vysokej škole. Najviac sa vo svojich článkoch venujem filmovým témam, no nepohrdnem ani originálnymi historicko-kuriózno-krimi príbehmi.Okrem písania sa venujem ilustrácii a literárnej tvorbe. A aby sme si lepšie rozumeli — najlepšia vec na svete sú dve hodiny strávené v poloprázdnom kine pri dobrom filme.
Najčítanejšie
Podobné