Piatok 3.12.2021
sk
Oldrich
cz
Svatoslav
, Světoslav

Či sa nám to už páči alebo nie, veľký vplyv (nielen) na mladých ľudí majú v tejto dobe internetoví influenceri. Mnohí dokážu svoju popularitu na sociálnych sieťach pretaviť v peniaze či rôzne produkty, ktorým následne vo svojich príspevkoch robia reklamu. Ako píše aj portál The Sun, influenceri tak dostávajú veľa najrôznejších predmetov zdarma.

Nemali by si ale zvykať na to, že dostanú automaticky všetko, na čo si zmyslia. Svoje o tom vie aj bloger Christopher Jesse, ktorý sa s podobnou ponukou obrátil na reštauráciu Four Legs v anglickom Islingtone. Máme totiž k dispozícii jeho požiadavky, keďže internetovú komunikáciu s ním zverejnila samotná reštaurácia.

https://www.instagram.com/p/CLxD5GIHLpD/

Päť porcií jedla zdarma?

A tie rozhodne neboli skromné! Christopher od reštaurácie požadoval jedlo zadarmo, a to nielen pre seba, ale aj pre svojich kamošov. Dohromady teda malo ísť o 5 extra porcií jedla. A to podotýkame, že s týmto „geniálnym nápadom“ prišiel v dobe, keď podobné podniky zápasia o prežitie v dôsledku pandémie. Na oplátku ponúkal reklamu na svojom instagramovom účte. Reštaurácia rozhodne nemala v pláne túto drzú požiadavku splniť, avšak influencerovi jej zamestnanci napísali, že by sa s tým dalo niečo robiť.

To je teda dosť jedla,“ napísali mu, „ale ak urobíš niekoľko postov, tak do toho môžeme ísť. Máš naozaj veľa sledovateľov.“ Dohodli sa s ním, že si jedlo príde vyzdvihnúť do reštaurácie o 18:30 večer. Keď sa ale Christopher vydal na adresu, ktorú mu poslali, čakalo ho nemilé prekvapenie.

Shutterstock

Najprv zamestnancom písal, že „vidí len 2 policajné autá“. Na to dostal odpoveď: „Áno, to je správny smer, pokračuj ďalej a daj mi vedieť, či vidíš policajnú stanicu. „Vidím ju,“ napísal bloger. „Skvelé. Tak choď dnu a priznaj sa im, že si spáchal zločin proti pohostinstvám.

Originálne vytrestanie influencera pobavilo internet

Tento originálny a ironický spôsob, ako sa striasť otravného a namysleného influencera si na instagramovom účte reštaurácie našiel veľa fanúšikov. Ľuďom sa páčilo, ako zamestnanci dokázali s blogerom zatočiť a pod príspevkom nechali niekoľko pochvalných komentárov: „Som zvedavý, ako sa jeho kamaráti tvárili, keď sa vrátil,“ napísal jeden.

„Je iróniou, že tým, ako ste sa s týmto blbcom rozhodli zatočiť, ste v skutočnosti získali viac fanúšikov, než keby ste nakŕmili celý gang trápnych influencerov,“ dodal ďalší. S tým sa nedá nesúhlasiť. Lepšiu reklamu si totiž nevieme ani len predstaviť.

https://www.instagram.com/p/CIgUfsDHgkE/


Ako hodnotíš tento článok?

Dušan Šutarík
Na EMEFKA píšem najmä o filmoch a seriáloch, ale cudzie mi nie sú ani články z oblasti krimi, záhad, umenia, vedy, zaujímavosti z histórie a vlastne všetkého, čo má potenciál zaujať čitateľa a rozšíriť jeho obzory. Zameriavam sa aj na písanie článkov s virálnym potenciálom

Pridaj svoj komentár

Komentáre 0

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
Hľadať
TOP
Anketa dňa
Trending
Práve sa deje
Mám záujem o spoluprácu

    *dané pole je potrebné vyplniť
    Tip na článok

      Formáty: .jpg, .png
      Veľkosť max 15mb
      V prípade väčšej prílohy pripojte do tela správy link na wetransfer
      *dané pole je potrebné vyplniť
      Nahlásiť chybu na stránke

        Formáty: .jpg, .png
        Veľkosť max 5mb
        *dané pole je potrebné vyplniť