Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Piatok 29.3.2024
sk
Miroslav
cz
Taťána, Táňa
, Tatiana

Instagram a celkovo internet sú miesta, kde nájdeš naozaj všetko, a keď si už myslíš, že ťa nič neprekvapí, tak sa niečo nájde. Tento instagramový profil sa na prvý pohľad javí ako ďalší z tých, ktoré vznikli z recesie a pre zábavu a nemajú žiadnu ďalšiu funkciu. Budeš sa však čudovať, ale za fotkami záchodov na tomto profile sa skrýva naozaj niečo viac.

Instagramový profil s fotkami záchodov

Profil @podla_zachoda sa, prekvapivo, prezentuje fotkami záchodov. A nie len tak hocijakých, ale záchodov kaviarní z Česka a Slovenska. Ako sa aj v samotnom popise profilu píše: „Mojím heslom kaviarenského povaľača je, že kvalitu podniku spoznáš podľa toalety a tento profil skúša túto hypotézu potvrdiť.“

Raz sa čas sa na profile objaví aj nejaká fotka podniku, jedla či kávičky, no najčastejšie tu uvidíš práve záchody. Nejde však len bohapusté fotenie záchodov v kaviarňach. Každý jeden príspevok je doplnený aj o ďalšie fotky a v popise pod fotografiou nájdeš vždy recenziu konkrétneho podniku, nielen záchoda.

Prečo tento profil vôbec vznikol?

Boli sme zvedaví, čo autorku profilu viedlo k tomu, aby vznikol takýto Instagram a takto nám to objasnila: „Kedysi som zvykla fotiť záchody vo všetkých reštauráciách a kaviarňach, kam som chodila, len tak pre môj záujem a pre radosť. Asi pred pol rokom som to spomenula v jednej kaviarni kamarátke a tá ma presvedčila, nech si tento profil založím, že je to dobrý koncept.“

Ak by ťa zaujímalo, prečo sa rozhodla na Instagram pridávať práve záchody, a nie fotky kávičiek či jedál, tak je to aj preto lebo „záchody v podnikoch vnímam ako dôležitú súčasť celého konceptu a mám rada, keď záchody zapadajú do designu a duchu podniku a nie je to len obyčajný špinavý priestor, ktorý nemá čo ponúknuť. A hlavne naozaj nemám rada, ak idem v podniku na záchod a ten je celý špinavý, ošumelý a rozpadnutý a absolútne “nie je súčasťou” podniku,“ napísala nám autorka instagramového profilu.

Ako to vnímajú samotné podniky?

Podniky musia byť pripravené na to, že ľudia o nich hovoria na sociálnych sieťach a nie vždy to môže byť iba v pozitívnom smere. Zaujímalo nás preto, aké reakcie sa dostávajú na tieto nevšedné recenzie. „Čo sa týka reakcií podnikov, sú rôzne, väčšinou môj príspevok lajknú a instastorky prezdieľajú. 

Mala som aj odozvu na negatívnejšiu recenziu, že za špinavé záchody môžu ľudia, s čím do istej miery súhlasím, ale ja hodnotím záchody ako celok – vybavenie, čistotu, aj také veci ako záchodovú kefu. A keď má kaviareň s výbornou kávou na záchode špinavú žltú kefu, tak za to nemôžu ľudia. A kefa na záchod stojí pár eur, čiže aj o tom to je,“ prezradila pre EMEFKA autorka profilu.

(Fotografia sa nevzťahuje k spomínanému podniku.)


Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.