Nevieš si ani len predstaviť, akí vedia byť ľudia zlí a hlúpi, ak si nepracoval v oblasti styku so zákazníkmi. A asi najhorší zákazníci sú tí, ktorých každodenne obsluhujú pracovníci v gastre. Barmani, čašníci či recepční by mali dostávať špeciálny príplatok za to, že istým indivíduám netresnú panvicou po hlave.
Správať sa slušne, poďakovať a nezanechať po sebe spúšť nie je stále pre mnohých zákazníkov samozrejmosťou. V reštauráciách a baroch zamestnanci často pracujú aj niekoľko hodín bez jedinej pauzy na jedlo či záchod. Napriek tomu zákazníkov vždy s úsmevom privítajú a snažia sa im všemožne vyhovieť. Ale aj oni sú len ľudia. A čo je veľa, to je veľa.
Instagramový profil Latté bez mlíka zbiera od svojich sledovateľov perly stravníkov a my sa na nich teraz môžeme spoločne pobaviť.