Nevieš si ani len predstaviť, akí vedia byť ľudia zlí a hlúpi, ak si nepracoval v oblasti styku so zákazníkmi. A asi najhorší zákazníci sú tí, ktorých každodenne obsluhujú pracovníci v gastre. Barmani, čašníci či recepční by mali dostávať špeciálny príplatok za to, že istým indivíduám netresnú panvicou po hlave.

Správať sa slušne, poďakovať a nezanechať po sebe spúšť nie je stále pre mnohých zákazníkov samozrejmosťou. V reštauráciách a baroch zamestnanci často pracujú aj niekoľko hodín bez jedinej pauzy na jedlo či záchod. Napriek tomu zákazníkov vždy s úsmevom privítajú a snažia sa im všemožne vyhovieť. Ale aj oni sú len ľudia. A čo je veľa, to je veľa.

Instagramový profil Latté bez mlíka zbiera od svojich sledovateľov perly stravníkov a my sa na nich teraz môžeme spoločne pobaviť.

Keď chce zákazník trochu experimentovať

Toto je také milé. Ani nie kiks, skôr choroba z povolania.

Diktovať ponuku džúsov, ktorú si nepamätám, vyraďovacou metódou nie je taký zlý nápad

Hot dog s párkom. A ešte s rožkom.

Hľadá sa pán Kota

Najlepší zákazník je ten, ktorý trvá na zaplatení vyššej sumy

Kurací stejk medium. Náš zákazník, vaša salmonela.

Tak keď to zákazník stíha, tak je to v poriadku

Po dlhoročných skúsenostiach v reštaurácii viem, že by ten pán s kávou nakoniec aj tak povedal: „Toto som si neobjednal!“

Podľa tohto sa pozná zákazník gurmán

Čím viac koliesok, tým alergickejšie

Na záver najobľúbenejšia veta všetkých čašníkov


Patty

Najčítanejšie
Podobné