Keď sa rozhodneš zapredať dušu diablovi, zhodiť ľavú obličku a navečerať sa v reštaurácii, v ktorej za dve porcie vyvalíš celé úspory na dôchodok, akosi prirodzene očakávaš, že nepôjdeš domov hladný. Niežeby bola vysoká cena vždy zárukou kvality, ale predsa. Ak sa po jedálnom lístku ležérne povaľujú trojciferné čísla, mali by signalizovať fakt parádnu žranicu.
Tureckému meme kuchárovi to ale očividne niekto zabudol povedať. Nusret Gökçe, známy aj ako Salt Bae či týpek, čo solí mäso, akoby mal problém s koordináciou horných končatín, nedávno v Londýne otvoril novú reštauráciu. Ako sme písali v našom skoršom článku, ľuďom okamžite udreli do očí premrštené ceny a nevideli jeden jediný pádny dôvod, prečo by mali niekde štyri plechovky Red Bullu stáť viac ako 50 eur.
Ale o tom potom. Chalan je známy, prispôsobil tomu cenovú ponuku, a pokiaľ za to to jedlo stojí, priaznivcov si určite nájde. A koniec koncov, Slovák poberajúci priemernú mzdu, asi ani tak nespadá do jeho cieľovky. Problém je však to, že podľa zákazníkov v jeho novej reštaurácii stojí za prd nielen toľko skloňované jedlo, ale aj servis ako taký.
Reštauráciu Nusr-et v Londýne ľudia skopali pod čiernu zem
Na Tripadvisore sa to len tak hemží negatívnymi recenziami. „Myslel som si, že to je vtip, ale, nanešťastie, nie je,“ píše rozhorčene jeden z nespokojných stravníkov. „Podpriemerné jedlo a neskutočne vysoké ceny. Mal som tu v okolí omnoho lepšie kebaby a nestáli ma viac ako 14 eur. Celý zážitok z tejto reštaurácie bol šokujúci v tom najhoršom slova zmysle.“
„V Londýne sme jedli veľa lepších steakov za zlomok tejto ceny. Človek v podstate platí za to, aby si mohol jedlo odfotiť a vycapiť ho na sociálne siete,“ vyjadril sa zase niekto iný a mnohí ďalší recenzenti to len potvrdili. „Chutilo to ako hnoj. Keď som ho ochutnal, bolo mi jasné, že cena nie je odvodená od kvality jedla, ale od úspechu majiteľa na internete.“
Jedna nahnevaná zákazníčka obvinila reštauráciu z mazania negatívnych hodnotení
„Boli sme v Nusr-et minulý piatok. Urobila som rezerváciu pre štyri osoby. Najprv ju nevedeli nájsť, potom nám ako náhradu ponúkli stôl na poschodí. Vysvitlo, že poschodie je vlastne vonku, čo sa nám teda veľmi nepozdávalo, keďže vonku bola zima. Čašník nás uistil, že to bude v poriadku, zapol pre nás dva ohrievače a odišiel.“
„O desať minút neskôr prišiel manažér a povypínal ohrievače, pretože na ich používanie údajne nemajú licenciu. Nikto sa nám za to ani len neospravedlnil. Čo už, povedali sme si a objednali si jedlo. Hneď po tom nám povedali, že stôl vnútri už určite nedostaneme, lebo majú veľa ľudí. Bola tam taká zima, že som sa na druhý deň zobudila s bolesťou hrdla.“
„Ako bonus, jedlo dorazilo studené. Takže obsluha príšerná, jedlo zlé, za tie peniaze najhoršia možná skúsenosť, akú sme mohli mať. Po mojom veľkom minulotýždňovom sklamaní som si prečítala recenzie. 100 komentárov a hodnotenie 2,4. Dnes som sa tam išla pozrieť znovu – len 38 komentárov a hodnotenie 4,8. Hanba vám.“
Zdroj: tripadvisor.co.uk
Čítaj ďalej: Salt Bae známy z memes si v Londýne otvoril reštauráciu