Doba sa mení a módny priemysel už ani zďaleka nie je to, čo býval. Kedysi sa snažil prísť s modelom, ktorý ulahodí masám, no akosi sa to zvrtlo, a teraz sa ikonické značky predbiehajú v tom, kto na trh dovlečie väčšiu bizarnosť.
Prvenstvo si už nejaký piatok drží Balenciaga, francúzska značka, ktorá má v repertoári hneď niekoľko nenositeľných high fashion kúskov, a nedávno sa jej pokúsil konkurovať Jimmy Choo. Známy svojimi elegantnými a vkusnými topánkami pre bonitnú klientelu tentoraz stúpil vedľa a počastoval svet touto zelenou ohavnosťou.
Shoppers mock Jimmy Choo over 'hideous' £495 neon green shoes that 'look like a £5 cleaning brush'
via https://t.co/BR8uKYmiL9 https://t.co/ciGDZ5ZNob— GEOFF’S WORLD,RETIRED ROCK MUSO&SOLO ENTERTAINER. (@geoffsworlduk) November 19, 2019
Topánky za 495 libier, čo je v preklade zhruba 580 eur, okamžite upútali pozornosť širokej verejnosti. Ale nie tým najlepším spôsobom. Obuv v hodnote mesačnej mzdy priemerného Slováka je síce podľa oficiálneho popisu „pragmatická, pohodlná, no elegantná“, stačí však jeden pohľad a je jasné, že niekde nastala chyba. V kvalite našich zrakov to asi nebude.
Ľudia si okamžite všimli určitú podobnosť a to tú, že topánky okato pripomínajú pomôcku na čistenie domácnosti. A to je to posledné, čo človek chce, keď za módny výstrelok vysolí také nekresťanské peniaze, aké má Jimmy Choo odvahu si za túto srandu pýtať. Lebo povedzme si úprimne – pucovať dlážku asi v takých topánkach neplánuje nikto.
Pozitívom je, že sa dajú pomerne ľahko vyrobiť doma. Stačia dve prachovky za päťdesiat centov a aj s prievanom v peňaženke sa môžeš na pár chvíľ cítiť ako hollywoodska hviezda. Negatívum? Že na svete fakt existujú jedinci, ktorí sú ochotní do tohto investovať.
Jasne o tom svedčí fakt, že viac ako polovica veľkostí je už fuč a je len otázkou času, kedy sa vypredá aj tá druhá. Už si klopeš prstom o čelo?! To je fajn. My tiež…
Zdroj: row.jimmychoo.com