Ako predstaviť tradičné chute modernej generácii? Odvážne, hravo a originálne – teda presne tak, ako sa o to pokúsili štyria známi influenceri, ktorých spája láska k jedlu a zábavnému contentu.
Vyladené k svojmu štýlu
Moderná generácia nechce tráviť hodiny v kuchyni a pripravovať si zložité jedlá podľa vzoru a receptov našich rodičov a starých rodičov. Prípravu jedál radšej sledujú cez sociálne siete, kde im v efektívnom 30-sekundovom strihu vo „feede“ pristane vždy dokonalá porcia.
Mladá generácia túži experimentovať, skúšať rôzne jedlá rôznych svetových kuchýň. Zároveň si však radi jedlo prispôsobujú svojmu štýlu podľa toho, ako im najviac chutí. Vyladiť si všetky chute podľa seba a mať možnosť urobiť to kedykoľvek a kdekoľvek je súčasťou ich identity – a takisto súčasťou kampane spoločnosti Podravka, ktorú odštartovala už v apríli tohto roku a teraz na ňu opäť nadväzuje.
Tradičné chute, moderný content
„V apríli sme mladému publiku ukázali, že Podravka nemusí byť „zavretá“ doma v špajzi a že už dávno nie je iba ochucovadlom našich mám a starých mám,“ vysvetľuje Elena Matušková zo spoločnosti Podravka.
„Naša nadčasová zmes korenín má čo povedať aj tej mladšej generácii. Preto sme štyrom známym slovenským influencerom znovu poslali šikovnú Podravku do vrecka, ktorú môžu mať stále pri sebe, zavesenú na kľúčoch alebo schovanú v kabelke. Každé jedlo si ňou vyladili k svojmu štýlu, kedykoľvek a kdekoľvek chceli. Vznikol z toho zábavný a inšpiratívny content, ktorý pristál presne tam, kde mal – vo feede sociálnych sietí mladých.“
K @andy.stech, @michaltotka a @foodtipskosice sa tentokrát pridal @jovinecko. Každý z nich k Podravke pristúpil svojím jedinečným štýlom a vyladil si chute jedla podľa svojich predstáv. Ako to nakoniec dopadlo?
Tento obsah vznikol v spolupráci s Podravka