Valentín je za dverami a už minimálne mesiac na nás všade možne útočia srdiečka, čokoládky, macíkovia. Je to jednoducho sviatok lásky, ktorý asi úprimne neznášajú všetci single ľudia. Nie každý tento sviatok až tak prežíva, ale páriky si v ten deň aspoň struhnú jedno kvalitné „čísielko“. Veľké značky idú s dobou a vymýšľajú reklamy, ktoré láskou len tak prekypujú. A potom všetkom je tu ešte Kaufland Česká Republika. Kampaň Antivalentín rozbehli vo veľkom štýle.
„Užijte si nejblbější svátek“
„Vepřové srdce je tvrďák, který si nepotrpí na žádné zamilované vrkání. Je to cynik, drsňák, bojovník proti přitroublým americkým svátkům, a tak řádí, kde může.“
Na ich stránkach môžete nájsť zopár „motivačných“ valentínskych citátikov:
– Nerušiť, mám rande sám so sebou.
– Láska spaľuje. Nezabudni naraziť hasičák.
– Najlepší spôsob ako prísť o kamoša je sa do neho zamilovať.
– Užite si najblbší sviatok v roku.
– Nemôžeš žiť bez lásky? Tak to skús bez kyslíku.
– Na Valentína mám alergiu.
– Láska je ako bonboniéra. Najskôr je sladká a potom sa vám z toho zdvihne kufor.
Kampaň sa samozrejme začala okamžite virálne šíriť a ľudia v komentároch vyjadrovali svoje názory:
Čo tým chcel vlastne autor povedať?
Kaufland Slovenská republika má asi svoj vlastný marketingový tím, pretože nič podobné sa na Slovensku nerozbehlo.
Titulná fotka: Kaufland Česká republika / facebook.com