Kaufland spúšťa unikátnu novinku. Pomôže tým ľuďom sústrediť sa len na jednu vec

Novinka platí už od 15. augusta.


Kaufland prináša svojim zákazníkom novú možnosť, ako si spríjemniť nakupovanie. Od 15. augusta 2024 zavádza vo všetkých svojich predajniach na Slovensku každodennú „Tichú hodinku“.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

V čase od 11:00 do 12:00 si zákazníci budú môcť vychutnať nákup v pokojnom prostredí bez hudby a reklamných spotov, pretože sa v dnešnej dobe ticho stalo vzácnosťou. Neustále prúdenie zvukov v kanceláriách, výťahoch, reštauráciách či obchodoch sa stalo bežnou súčasťou nášho života.

Tento neustály zvukový stimul však nie je pre náš mozog prirodzený. Ľudský mozog sa nedokáže efektívne sústrediť na viacero vecí naraz, čo v prestimulovanom prostredí vedie k zníženiu produktivity a zvýšeniu stresu, napätia a únavy.

Kaufland si uvedomuje dôležitosť mentálneho zdravia svojich zákazníkov. „Spoločnosť Kaufland sa dlhodobo venuje téme podpory zdravia, a to nielen toho fyzického, záleží nám aj na mentálnom zdraví. Aby si naši zákazníci mohli počas nákupu potravín oddýchnuť od množstva stimulov z okolitého prostredia, každý deň na hodinu vypneme hudbu aj zvukové reklamné spoty, a to vo všetkých predajniach po celom Slovensku,“ hovorí Lucia Vargová, vedúca úseku Firemnej komunikácie Kaufland Slovensko, v.o.s.

Odporúčame prečítať:

Keď niekoho uvidíš vyliezať z kanála, nezľakni sa. Sú to krtí ľudia a možno sa k nim čoskoro pridáš aj ty

Tichá hodinka nie je len spôsobom, ako spríjemniť nakupovanie. Je to reakcia na potrebu vytvárať oázy ticha v dnešnom hlučnom svete. Kaufland tak ponúka svojim zákazníkom možnosť vychutnať si chvíle pokoja počas každodenných nákupov. Tento inovatívny prístup môže pomôcť zmierniť záťaž, ktorú na ľudí kladie množstvo zvukových podnetov v bežnom živote.

Odteraz aj v Kauflande, kde spotrebitelia nájdu pod jednou strechou veľký výber rôznych produktov, pribudne aj nedostatkový tovar v podobe ticha.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU
TASR

Tagy:
REKLAMA
Nikola Kulová
Šoubiznis je pre mňa ako druhý domov a rada prinášam obsah, ktorý čitateľov zaujme. Píšem PR články, kde fakty prepájam s príbehom, a najviac si užívam rozhovory s inšpiratívnymi osobnosťami. Mojím cieľom je sprostredkovať čitateľom príbehy, ktoré baví a zároveň obohacujú.
Najčítanejšie
Podobné