Určite si sa už viackrát pozastavil nad tým, že niektoré reklamy, ktoré vidíš v televízii, sú totálne uletené od reality.
Dámy, ktoré vyberajú z kabeliek aviváže a pracie prášky, či slečny, ktoré šťastne behajú počas menštruácie v bielych nohaviciach? Rozhodne je to veľmi vzdialená realita. Zamysleli sme sa nad tým, ako by vyzerali reklamy, keby boli autentické.
Reklama na prací prášok
Každá žena rozhodne nosí prací prášok alebo aviváž v kabelke. Veď to sú také ľahunké veci, to sa ti v kabelke úplne stratí. Ak by mali byť reklamy na pracie prášky úprimné, tak by sme si ich predstavovali asi takto: Pri práčke stojí muž a premýšľa.
Kričí na manželku: „Zlatko, do ktorej nádobky mám dať prášok na pranie?‘‘ Žena mu kričí naspäť, že do strednej. Keď sa muž opýta, ktorá je stredná, žena pribehne, zoberie to do vlastných rúk. Reklama by bola ukončená vetou: „Vieme, kam naozaj patrí prášok na pranie. Kabelka to nie je.‘‘
https://www.youtube.com/watch?v=8eZkWcX8Kvk
Reklama na vložky a tampóny
Rozhodne by nemali reklamy na vložky a tampóny vyzerať tak, ako ich vidíme v televízii. Väčšina žien sa zhodne, že určite nepobehujú po lúke alebo nie sú na bujarej párty, kde majú, samozrejme, oblečené biele nohavice. Tie nenosíme ani bežne, nie ešte počas menštruácie.
Reklama na takéto veci by mala vyzerať asi nejak takto: Žena leží doma v kŕčoch, zabalená v deke, pozerá romantický film a plače. Nie od smútku, od bolesti. Kýchne si. Zrazu beží na toaletu vymeniť si vložku alebo tampón. Nasleduje veta: „Tvoja jediná istota momentálne je, že nie si tehotná.‘‘
Reklama na žiletky
Muži, ktorí sa v reklamách holia, majú chlpy na tvári. Ale ženy, ktoré si v reklame holia nohy, nemajú ani jeden chĺpok. Čo si potom holia? Reklamy by mali byť trochu úprimnejšie. Muži si potom myslia, že ženy si holia nohy snáď každý jeden deň.
Reklama na žiletky? Mala by vyzerať asi takto: Žena s naozajstnými chlpmi na nohách si ich vo vani holí. Reklama je ukončená vetou: „Žiletka, ktorá si poradí aj so zimným kožuchom.‘‘
Reklama na poštu/banku
Nie, vôbec by neboli v reklame na banku všetci vysmiati a netvárili by sa, že tam perfektne trávia čas. Či už si v banke alebo na pošte, nikto sa tam nikdy neusmieva a už vôbec nie tie panie za priehradkami.
Ak by mali byť reklamy na poštu alebo banku úprimné, tak by v nich vystupoval zúfalý človek, ktorý by nervózne poklepkával nohou, keďže by v rade čakal už niekoľko desiatok minút. Zabudnime na akékoľvek vysmiate tváre.
Reklama na kozmetiku
Samozrejme, každá žena vyzerá po použití dekoratívnej kozmetiky, akoby vypadla z módneho časopisu. Ideálna reklama na líčiace produkty by bolo zrýchlené video toho, ako sa žena naozaj maľuje. Nie ten jeden ťah, ktorý v reklame vytvorí slečne dokonale husté a dlhé riasy.
Video by ukázalo, že ak chce mať niekto dokonalé mihalnice ako v reklame, pracuje na tom minimálne desať minút. Potom, samozrejme, vatovou tyčinkou dáva dole odtlačenú špirálu z viečka. Ukončila by to veta: „Ak sa chceš cítiť krásna, určite to stojí za tvoj čas.‘‘
Reklama na kávu
Každý si väčšinou spieva zarovno s vtáčikmi, keď ráno vstáva do práce. Ešte predtým, ako si dá svoju kávu, tak si poriadne zatancuje v župane. Nie, reklama na kávu by mala vyzerať úplne inak. Napríklad takto: S polorozlepenými očami prichádzaš do kuchyne.
Zapínaš kávovar. Pomedzi to si umývaš zuby, rozliepaš prvé oko. Dáš si urobiť kávu. Zatiaľ sa oblečieš, kopneš do seba kávu, zhrabneš veci do ruky a utekáš do práce. Nasleduje: „Každé tvoje ráno potrebuje nakopnúť.‘‘