Reklama nemusí byť len o banneroch na webe, o otravných letákoch a obrovskom množstve plôch, ktoré na nás doslova kričia svoje posolstvá na každom kroku. Marketing niektorých značiek sa dá veľmi dobre uchopiť, a ak sa ich chopia práve veľmi šikovní kreatívci, tak to môže dopadnúť aj takto dobre.

Jedným z obľúbených príkladov je guerilla marketing. Je to spôsob offline reklamy, ktorá je umiestnená v prostredí, v ktorom sa ľudia bežne pohybujú. Je to príklad reklamy, ktorá je väčšinou lacná a má veľmi dobrý výsledok, lebo ľudí zaujala, a to práve v pozitívnom zmysle slova.

Ukážeme ti hneď niekoľko príkladov, ako môže vyzerať dobrá a vydarená reklama, ktorá nevisí len na internete. Rozhodne by si tieto príklady neoznačil za otravné, ako to býva u väčšiny reklám.

Reklama na pivo

Neodolateľný s Axe

Na prací prášok

pinterest.com (https://sk.pinterest.com/pin/283586107757208227/)

Funguje iba zo správneho uhla

Parkovacie miesto pre Jeep

Skvelý príklad, ako sa dá využiť neatraktívny priestor

Koniec smradľavým pazuchám v MHD

Vždy aktuálne počasie

Upozornenie, aby ľudia neodhadzovali žuvačky

Daj si pauzu

pinterest.com (https://sk.pinterest.com/pin/81909286944606047/)

Reklama, ktorá ťa okamžite privedie k produktu

Uvádzanie seriálu o upíroch

Lepšie ako varovania na krabičkách

Krém na celulitídu

Nekonečná energia

Upozornenie na následky spojené s graffiti

Planetárium v Prahe

Také dobré cestoviny, až ich nedokážeš opustiť

Propagácia zimných olympijských hier. Za drepy lístok na MHD

McDonald’s bol vždy kreatívny

Vytvaruj si svoje telo

Reklama na Zoo v Dánsku

Keď v obchode nechýba zmysel pre meme obrázky

Aj kanál sa dá využiť

Zdroj: canyouactually.com, creativeguerillamarketing.com, madovermarketing.com
Zdroj fotografií: pinterest.com


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné