Reklama nemusí byť len o banneroch na webe, o otravných letákoch a obrovskom množstve plôch, ktoré na nás doslova kričia svoje posolstvá na každom kroku. Marketing niektorých značiek sa dá veľmi dobre uchopiť, a ak sa ich chopia práve veľmi šikovní kreatívci, tak to môže dopadnúť aj takto dobre.
Jedným z obľúbených príkladov je guerilla marketing. Je to spôsob offline reklamy, ktorá je umiestnená v prostredí, v ktorom sa ľudia bežne pohybujú. Je to príklad reklamy, ktorá je väčšinou lacná a má veľmi dobrý výsledok, lebo ľudí zaujala, a to práve v pozitívnom zmysle slova.
Ukážeme ti hneď niekoľko príkladov, ako môže vyzerať dobrá a vydarená reklama, ktorá nevisí len na internete. Rozhodne by si tieto príklady neoznačil za otravné, ako to býva u väčšiny reklám.
Reklama na pivo
Neodolateľný s Axe
Na prací prášok
Funguje iba zo správneho uhla
Parkovacie miesto pre Jeep
Skvelý príklad, ako sa dá využiť neatraktívny priestor
Koniec smradľavým pazuchám v MHD
Vždy aktuálne počasie
Upozornenie, aby ľudia neodhadzovali žuvačky
Daj si pauzu
Reklama, ktorá ťa okamžite privedie k produktu
Uvádzanie seriálu o upíroch
Lepšie ako varovania na krabičkách
Krém na celulitídu
Nekonečná energia
Upozornenie na následky spojené s graffiti
Planetárium v Prahe
Také dobré cestoviny, až ich nedokážeš opustiť
Propagácia zimných olympijských hier. Za drepy lístok na MHD
McDonald’s bol vždy kreatívny
Vytvaruj si svoje telo
Reklama na Zoo v Dánsku
Keď v obchode nechýba zmysel pre meme obrázky
Aj kanál sa dá využiť
Zdroj: canyouactually.com, creativeguerillamarketing.com, madovermarketing.com
Zdroj fotografií: pinterest.com