Záložňa Breva, ktorá sa už pár rokov snaží zaujať s prvoplánovou kampaňou polonahých žien, má pravdepodobne dosť veľkého konkurenta na reklamnom trhu a možno čochvíľa aj na Rade pre reklamu.
Je ním značka Klenoty Aurum, ktorá aktuálne na Slovákov vytiahla naozaj „zaujímavú“ kampaň, v ktorej si nedáva servítku pred ústa. Na jednom z vizuálov totiž mužov vyzýva, aby aspoň raz neboli ko*oti a konečne jej to kúpili. Na bilborde je pri tom zobrazený náramok s textom, že ide o dostupný luxus, ktorý majú len Klenoty Aurum.
Na ďalšom vizuále značka slovenskému mužovi odkazuje, že vie, že to opäť pos*al. „Čím väčší problém vyrobíš, tým väčší kameň potrebuješ. Rozumieme si. U nás za najlepšie ceny,“ vysvetľuje značka.
Kampaň si všimol aj portál Zomri, ktorý na svojom Facebooku ironicky podotýka, že Pezinok má celkom zaujímavé pútače.
Pezinok má celkom zaujímavé pútače #nophotoshop (Monika/Bogo)
Gepostet von Zomri am Donnerstag, 27. September 2018
Nie je to však prvýkrát, čo Klenoty Aurum prišli s odvážnou kampaňou. V minulosti značka predstavila päť modeliek zo Slovenska a Česka v Evinom rúchu. Aj napriek tomu, že ženy na vizuáloch boli sporo odeté, kampaň nepôsobila vulgárne. V tomto prípade by sa o tom dalo polemizovať.
Titulná fotka: pixabay.com, Klenoty Aurum