Kofola, ikonický československý nápoj, opäť prichádza s prekvapivou novinkou pre vianočné obdobie. Tento rok sa rozhodla spojiť sily s ďalšou obľúbenou pochúťkou a vytvorila limitovanú edíciu Kofola s príchuťou Marlenka. Objavila sa na webe Supplo, kde sa dajú objednať nápoje od spoločnosti Kofola Československo.
Táto nezvyčajná kombinácia spája charakteristickú chuť Kofoly s jemnou sladkosťou a medovým nádychom známej medovej torty Marlenka. Nová príchuť je dostupná v 2-litrových PET fľašiach a sľubuje priniesť nový rozmer do tradičných vianočných osláv.
„Keď ju miluješ, nie je čo riešiť,“ znie známe heslo značky, ktoré sa teraz vzťahuje aj na túto odvážnu novinku. Spoločnosť Kofola sa rozhodla experimentovať s chuťami a priniesť na trh niečo, čo tu ešte nebolo.
História vianočných edícií Kofoly siaha až do roku 2007
V tomto roku bola uvedená prvá škoricová príchuť. Odvtedy sa každoročne snažia prekvapovať spotrebiteľov novými a zaujímavými kombináciami. Medzi najúspešnejšie patria jablko so škoricou, vianočné korenie či mandarínka.
Zástupkyňa značky Kofola v minulosti uviedla: „Snažíme sa nielen prinášať osvedčené príchute, ale aj ponúkať novinky, ktoré potešia našich verných zákazníkov.“ Tento prístup sa odráža aj v tohtoročnej voľbe spojiť Kofolu s Marlenkou.
Nová príchuť bude v obchodoch dostupná už čoskoro, a to až do vypredania zásob. Je to jedinečná príležitosť pre milovníkov Kofoly aj Marlenky ochutnať toto nevšedné spojenie.
Hoci je ešte priskoro hodnotiť úspech tejto novinky, očakávania sú vysoké. Kofola dlhodobo patrí medzi najobľúbenejšie nápoje v Česku a na Slovensku a Marlenka si tiež získala srdcia mnohých milovníkov sladkostí.
Táto limitovaná edícia môže byť zaujímavým spestrením vianočných osláv a možno sa stane novou tradíciou na sviatočných stoloch. Či už ste fanúšikom experimentovania s chuťami, alebo preferujete klasiku, Kofola s príchuťou Marlenka určite stojí za vyskúšanie.
Zostáva len dúfať, že táto odvážna kombinácia naplní očakávania spotrebiteľov, a možno sa zaradí medzi najúspešnejšie vianočné edície v histórii značky. Jedno je isté – Kofola opäť dokázala, že sa nebojí inovovať a prinášať na trh prekvapivé produkty.