Vodka Czechoslovakia prišla so skutočne originálnou a vtipnou kampaňou, ktorá zábavným spôsobom využíva spoločnú česko-slovenskú históriu a jedinečný vzťah našich dvoch národov.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Pravidlá sú jednoduché – každý mesiac Vodka Czechoslovakia na svojom Facebooku uverejní názov drinku. Názvy sú čerpané zo sveta športu, kultúry, histórie a zemepisu Česka a Slovenska. Ide o drink, ktorý zatiaľ neexistuje, ale fanúšikovia na Facebooku majú príležitosť to zmeniť! Do komentárov môžu pridávať ingrediencie, ktoré by sa k danému názvu hodili a vytvorili by parádne pitie. Navyše, hlasovaním sa zapájajú do súťaže o atraktívne ceny!

Pri výbere ingrediencií neexistujú takmer žiadne hranice a v hre sú aj poriadne nechutnosti. Len to nesmie byť niečo, čo konzumenta na mieste zabije. Najšialenejšie nápady sú vybrané do videa, kde sa o ich realizáciu postará profesionálny barman Ben, a roly pokusného králika sa zhostí obľúbený youtuber a moderátor Draho.

CZECHOSLOVAKIA VODKA

Prvá epizóda je už za nami a videli sme, ako by mohol vyzerať drink zvaný Koniec discopříběhu. Na legendárnom hudobnom filme vyrastali generácie Čechov a Slovákov a Discopříběh neoddeliteľne patrí ku kultúre našich krajín. Fanúšikovia vodky nešetrili originálnymi nápadmi a pri výbere ingrediencií sa poriadne odviazali. Nechýbala alpa, vlas Michala Davida či tričko vyžmýkané po dedinskej diskotéke!

Tento obsah vznikol v spolupráci s KARLOFF s.r.o.


Tagy:
REKLAMA
Peter Strhan
V EMEFKE pôsobím od roku 2017, teda od samotného založenia portálu. Mojou vášňou je internetová kultúra, súčasné trendy a svet humoru a memes, ktorým sa venujem aj vo svojich článkoch.Okrem toho ma zaujímajú témy z oblasti vedy, technológií a histórie. Blízko mám aj k umeniu a hudbe, a vždy si nájdem čas na pútavú vernisáž alebo dobrý koncert. Mojím cieľom je prinášať čitateľom obsah, ktorý ich pobaví, inšpiruje a zároveň rozšíri ich obzory.
Najčítanejšie
Podobné